מקורב של דונלד טראמפ מספר שהוא "שמח ורגוע יותר" מאז שעזב את הבית הלבן, בין השאר בעקבות השעייתו מכמה רשתות חברתיות. "הנשיא אמר שהוא מרגיש עכשיו שמח יותר ממה שהיה כבר תקופה", אמר ג'ייסון מילר, שהיה אסטרטג בכיר בקמפיין טראמפ.
טראמפ, נזכיר, הושעה מטוויטר, פייסבוק ורשתות חברתיות אחרות בעקבות המהומות של תומכיו בבניין הקפיטול ב-6 בינואר. טראמפ היה פעיל במיוחד בטוויטר. אחרי המהומות הודיעה טוויטר שהיא השעתה לצמיתות את חשבונו בשל "סכנה להמשך הסתה לאלימות".
לפי מילר טראמפ אמר לו שהעובדה שהוא כבר לא פעיל ברשתות החברתיות "היא למעשה דבר טוב" - מכיוון שאינו נחשף לשיח השנאה ששולט לעיתים תכופות ברשתות. "זה משהו שגם הגברת הראשונה (מלניה טראמפ) מסכימה איתו. היא אמרה שהיא אוהבת את זה, ושהוא הרבה יותר שמח ומסוגל ליהנות מעצמו הרבה יותר", אמר מילר ל"סאנדיי טיימס".
2 צפייה בגלריה
דונלד טראמפ נוחת ב פלורידה אחרי עזיבת הבית הלבן
דונלד טראמפ נוחת ב פלורידה אחרי עזיבת הבית הלבן
טראמפ נוחת בפלורידה אחרי עזיבת הבית הלבן
(צילום: AP)
ג'ייסון מילר אמר שכמו קודמיו בתפקיד, גם הנשיא ה-45 של ארה"ב הכיר היטב את התחושה שבה "העולם מונח על כתפיך". כעת, אחרי עזיבת הבית הלבן והחיים החדשים בפלורידה, טראמפ יכול לנשום עמוק "ולדעת שבפעם הראשונה מזה ארבע שנים לא הכול תלוי בו". מילר הוסיף כי "זו הפעם הראשונה מזה שנים שראיתי את הנשיא באמת רגוע".
מילר, שהצטרף למשפחת טראמפ בטיסה האחרונה באייר פורס 1, אמר שמאז עזיבת הבית הלבן טראמפ במצב רוח מרומם ומבלה בנעימים עם משפחתו. "כיף לצפות בזה מקרוב".
(צילום: רויטרס )

היועץ לשעבר הוסיף שטראמפ לא מודאג ממשפט ההדחה שייפתח נגדו מחר בסנאט, מכיוון שהוא מאמין "שאין שום תרחיש ריאלי" שבו הוא יורשע. "הוא יזוכה", אמר מילר.
בריאיון נוסף, לאתר הימין "ברייטברט", אמר מילר שטראמפ יחזור לפעילות ברשת רק כשירגיש מוכן - והעלה אפשרות שטראמפ יקים רשת חברתית חדשה. "יש כמה אופציות וכמה פגישות שונות בנושא הזה", אמר מילר, והדגיש שהדבר לא אמור לקרות בקרוב.