מועתז רג'בי, תושב שועפט בשנות ה-20 לחייו, התלונן במשטרה כי הותקף במחסום חזמה על-ידי אנשים הבידוק, ונזקק לאחר מכן לטיפול רפואי בבית חולים. רג'בי סיפר ל-ynet כי "ביום שישי ב-03:00 לפנות בוקר עברתי יחד עם חברי במחסום. באותו מקום אנשי הבידוק הורידו אותי מהרכב, לקחו אותי לתוך חדר והתחילו להכות אותי בכל חלקי גופי, ללא שום סיבה. שאלתי אותם למה הם מתנהגים ככה והם לא ענו לי, רק קיללו 'יא בן שרמוטה, כוס אמא שלך ואחותך'. קראו לי 'כלב' ו'זבל', ועוד דברים קשים".
רג'בי בבית החולים

רג'בי הוסיף כי "הם היכו אותי במשך 4 דקות עד שגרמו לי חבלות, והחזירו אותי לרכב כשאני פצוע. הם התנהגו ככה רק כי אני ערבי. אם עשיתי עבירה היו עוצרים אותי במקום ואולי היום מאשימים אותי במעשה ביטחוני. עצם זה ששוחררתי מראה שהם התנהגו בצורה לא-חוקית ואכזרית, כמעט רצחו אותי". רג'בי תקף כי "אלו אנשים מסוכנים שמקומם בכלא. אי אפשר לתקוף אותי ואחרים רק בגלל שאנחנו ערבים. על מעשה כזה לא עוברים בשתיקה, ולכן הגשתי תלונה במשטרה.
"אני דורש מהם שיוציאו את צילומי האבטחה ויראו את ההתנהגות של העבריינים במקום. אם המשטרה לא תעשה את זה אז מבחינת כל הגורמים זה מקובל וראוי להכות ערבים במחסום ללא סיבה. אם ערבי היה תוקף יהודי היינו רואים פעילות משטרתית רחבה והתערבות שב"כ, אבל במקרה שלי שתקו וישבו בצד וטוענים טענות לא במקום".
2 צפייה בגלריה
תושב מזרח ירושלים הגיש תלונה במשטרה על זה שהוכה  באכזריות בתוך מחסום  על ידי אנשי הבידוק
תושב מזרח ירושלים הגיש תלונה במשטרה על זה שהוכה  באכזריות בתוך מחסום  על ידי אנשי הבידוק
"אפשר לתקוף אותי רק כי אני ערבי?". מועתז רג'בי
ממשטרת ישראל נמסר: "אירוע התקיפה שתיארתם אינו מוכר לנו. ככל שישנן טענות כלפי התנהלות הכוחות, ראוי שאלו יבדקו".