2 צפייה בגלריה
בן דוידוביץ' בחתונה
בן דוידוביץ' בחתונה
דוידוביץ' יוצא מגן האירועים אל מותו
כמעט חודש לאחר שנדקר למוות בגן האירועים 'גני הצבי' ליד אשקלון, נרשמה התפתחות משמעותית בחקירת הרצח של בן דוידוביץ', תושב היישוב בת הדר שליד אשקלון.
2 צפייה בגלריה
בן דוידוביץ' בחתונה
בן דוידוביץ' בחתונה
התמונה האחרונה מהחתונה. דוידוביץ'
דוידוביץ', נזכיר, השתתף בחתונה סוערת, רוויית אלכוהול וסמים, בגן האירועים. במהלך החתונה התפתחה קטטה המונית שבה היה מעורב דוידוביץ', שנמשכה גם בחנייה - באזור חשוך שאין בו מצלמות אבטחה. במהלך הקטטה הזו הוא נפצע קשה מדקירה, ובהמשך מת מפצעיו בבית החולים.
מיד לאחר הרצח הוטלה החקירה על היחידה המרכזית (ימ"ר) של משטרת מרחב לכיש, ושמונה צעירים נעצרו בחשד למעורבות בו - אלא שדי המהר הם שוחררו מחוסר ראיות. נותר במעצר רק צעיר אחד, שבחקירתו מעדיף לשתוק ולא לשתף פעולה עם השוטרים. מאז הרצח מעצרו הוארך שש פעמים ואתמול הוארך פעם נוספת - אולם הפעם ניתן לומר שיש התפתחות דרמטית בחקירה, אך לא מעבר, שכן על רוב פרטיה הטיל בית המשפט באשקלון צו איסור פרסום.
עינב איטחעו"ד עינב איטח

דוידוביץ' במשך שנים היה עבריין מוכר למשטרה, שריצה עונש מאסר בכלא, ועם שחרורו נראה היה שחזר ל"דרך הישר". גם גורמים במשטרה ידעו לספר שלפני הירצחו, דוידוביץ' התרחק מעולם הפשע והתמסר למשפחתו וילדיו. במפת המודיעין של הפשיעה בדרום, דוידוביץ' היה למטה בתחתית - ובכל זאת, בחתונה הוא נקלע לקטטה קטלנית ונרצח. הוא הובא למנוחות בבית העלמין באשקלון.
את החשוד שבידי המשטרה מייצגת עו"ד עינב איטח.