לכאורה זו נראית כמו כל תמונת מחזור שמצלמים מדי שנה במוסדות החינוך. שלושה ילדים חמודים עומדים זה לצד זה ומחייכים. שלושת הילדים הללו, אבידן תורג'מן, שי שמריז ועודד אברג'ל, שבגרו מאז ומלאו להם 26, כבר אינם בין החיים. שלושתם הלכו לעולמם מאז 7 באוקטובר.
2 צפייה בגלריה
עודד אברג'יל, שי שמריז ואבידן תורג'מן ז"ל
עודד אברג'יל, שי שמריז ואבידן תורג'מן ז"ל
עודד אברג'יל, שי שמריז ואבידן תורג'מן ז"ל
התמונה המצמררת שבה הם עומדים זה לצד זה צולמה בגן הילדים של המועצה האזורית שפיר. בצד שמאל, אבידן תורג'מן, ממשואות יצחק, שנרצח במסיבת הטבע ליד קיבוץ רעים. מימינו, במרכז התמונה, רס"ן שי שמריז ממרכז שפירא, מפקד פלוגה בחטיבת הנח"ל, שהיום הותר לפרסום כי נפל בהיתקלות עם מחבלים בצפון הרצועה. בצד ימין של התמונה, עודד אברג'ל משפיר שכמו תורג'מן, נרצח בטבח במסיבת הטבע.
אבידן ז"ל היה אחד ממקימי הבמה במסיבת הטבע. בבוקר של 7 באוקטובר הוא התחבא מתחת לבמה ושוחח במשך שעה וארבעים עם אחיו שניסה להזעיק את כוחות הביטחון ואת המשטרה. אחרי שלושה ימים שנחשב לנעדר, אביו הרופא ד"ר מיכאל תורג'מן הגיע למחנה "שורה" אליו פונו הגופות מהאסון - וקיבל את בשורת האיוב.
עודד ז"ל שנרצח במסיבה יחד עם ארבעה מחבריו היה חובב של רכיבת שטח על אופנועים. באתר של המועצה האזורית שפיר מסופר על "אדם מיוחד עם נתינה אין סופית שאהב את החיים וידע לחיות אותם".
2 צפייה בגלריה
עודד אברג'ל,  רס"ן שי שמריז,  אבידן תורג'מן
עודד אברג'ל,  רס"ן שי שמריז,  אבידן תורג'מן
מימין לשמאל: עודד אברג'ל ז"ל, רס"ן שי שמריז ז"ל, אבידן תורג'מן ז"ל
שי ז"ל הוא בן דוד מדרגה שנייה של אלון שמריז ז"ל, שנחטף לעזה ונורה בשוגג על ידי חיילי צה"ל. הוא היה בשירות קבע ושימש כמפקד פלוגה בגדוד 931. מספר ימים לאחר פרוץ המלחמה הוא נשא נאום מוטיבציה מרגש לחייליו ואמר בין השאר: "בכל דור ודור, היו את האנשים שקמו ואמרו הנני, אנחנו המגן של העם הזה. יש לנו היום זכות להיות לוחמים בשעת משבר, בשעת מבחן".