סיוט בבית: שליח של חברת שליחויות גדולה שהגיע לביתה של צעירה כדי למסור לה חבילה, תקף אותה מינית בתוך ביתה. כך עולה מכתב אישום שהגישה הבוקר (שלישי) פרקליטות מחוז חיפה לבית משפט השלום בעיר.
1 צפייה בגלריה
אילוס אילוסטרציה שליח אופנוע משלוח משלוחים
אילוס אילוסטרציה שליח אופנוע משלוח משלוחים
אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
מחקירת המשטרה שהביאה לכתב האישום עלה כי במסגרת האירוע, שהתרחש ב-28 בינואר, השליח, בן 34, הגיע לבית הצעירה בת ה-22 והתקשר אליה באומרו כי יש ברשותו חבילה למסירה. היא ביקשה ממנו להניח עת החבילה ליד דלת דירתה, אך הוא השיב לה כי לא ניתן להניח את החבילה ליד הדלת מכיוון שהוא חייב את חתימתה לאישור מסירת המשלוח.
לפי כתב האישום, כשהצעירה פתחה את הדלת מסר לה השליח את החבילה והחל לשוחח איתה. הוא שאל איך היא מרגישה, וכשהיא השיבה כי היא מאוד עייפה כי חזרה ממסיבה, שאל אותה השליח לגילה, עם מי היא מתגוררת והאם היא עייפה כי קיימה יחסי מין במסיבה.
הצעירה השיבה שלא ושהיא לא מחפשת לעשות את זה. אז אמר לה השליח כי אין לו קליטת אינטרנט במסופון החברה שעליו היא צריכה לחתום, ונכנס אל דירתה מבלי לבקש את אישורה לכך, על מנת לחפש טווח קליטה וחיבור לאינטרנט. בכתב האישום נטען כי בהמשך נכנס השליח לסלון הדירה, אמר לצעירה כי החזה שלה יפה ושאל אם היא מתאמנת. הוא שלח את ידו ונגע בחזה מתחת לחזייתה, ללא הסכמתה "ולשם גירוי, סיפוק וביזוי מיניים", לשון כתב האישום.
עו"ד יובל זמר המייצג את ז'ק רביבועו"ד יובל זמרצילום: גיל נחושתן
הצעירה התרחקה מהשליח, אך הוא המשיך להטרידה, שאל האם היא לובשת חוטיני, הלך בעקבותיה ושאל האם אפשר לקבל נשיקה. הצעירה אמרה שוב כי היא עייפה ורוצה להתקלח, ואז שאל אותה השליח האם היא רוצה שהוא יקלח אותה. היא סירבה, אך השליח אחז בידה ופגע בה מינית ללא הסכמתה. התביעה מייחסת לו עבירות של מעשים מגונים והטרדה מינית.
הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להורות על הארכת מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. סנגורו של הנאשם, עו"ד יובל זמר, אמר: "הנאשם מכחיש את המיוחס לו".