1 צפייה בגלריה
ריאיון עם שרון אלרעי פרייס
ריאיון עם שרון אלרעי פרייס
ד"ר שרון אלרעי פרייס
(צילום: גיל יוחנן)
בעלה של ראש שירותי בריאות הציבור שוב מתאר איומים נגדה, יממה לאחר הוצאת צו הרחקה - ומפנה אצבע מאשימה גם לעבר המשטרה: בפוסט שפרסם הבוקר (שישי) ד"ר מאיר פרייס, בעלה של ד"ר שרון אלרעי פרייס, הוא כתב כי "בסביבות 8 בבוקר בעת ששרון יצאה לקחת את ילדנו בן ה-8 לבית הספר, חבורת בריונים עם מגפונים התנפלו עליה ביציאה מהבית עם קללות ונאצות, צילמו קטין ללא רשות".
בפוסט כתב ד"ר מאיר פרייס כי "המשטרה לא הייתה בסביבה". השר לביטחון הפנים עמר בר-לב התייחס לכך הערב בחשבון הטוויטר שלו וכתב: "ההטרדות והאיומים כלפי ד"ר שרון אלרעי פרייס הם חמורים מאוד", כתב על כך הערב השר "לא ייתכן שעובדת ציבור תאוים באופן כזה, ובניגוד לחוק. המשטרה פעלה ופועלת כדי למנוע את המשך תופעות בלתי חוקיות אלו כלפי ד"ר אלרעי פרייס".
המקרה היום התרחש פחות מיממה לאחר שבית משפט השלום בחיפה קיבל את בקשת ד"ר אלרעי פרייס למתן צו למניעת הטרדה מאיימת נגד שלושה מתנגדי חיסונים, ובהם סדי בן שטרית, שהפגינו ליד ביתה והשמיעו כלפיה אמירות גנאי.
בפוסט של בעלה ד"ר מאיר פרייס הוא כתב כי לאחר הקללות הבוקר לעבר אשתו, "הבריונים נכנסו לאוטו ונסעו. אני יצאתי החוצה לוודא שכשהיא חוזרת היא לא תהיה לבדה. מטר של נאצות וקללות כלפי. עברתי דרך המפגינים כמה פעמים כדי לפנות דרך וכדי שתוכל לחזור הביתה. המשטרה לא הייתה בסביבה".
"הם ביודעין מפרים את פסיקת בית המשפט, את הנחיות המשטרה", הוסיף. "האלימות היחידה שהייתה באה מחבורת הבריונים הזו. הכל מתועד במצלמות האבטחה. האם קומץ בריונים, עלוב, פתטי שמתנפל על אשה וילד קטן יכתיב בבריונות את רצונותיו? לא".