הריאיון המביך שהפך את חבר הכנסת לבדיחה ברשת. בריאיון בחדשות כאן, אמר ח"כ חנוך מילביצקי מהליכוד לשר לשעבר נחמן שי, שהיה לצידו באולפן: "ממך אין לי מה ללמוד. אתה פעם נבחרת לאנשהו? אני נבחר ציבור, אתה פעם נבחרת?".
הריאיון עם ח"כ מילביצקי
(צילום: כאן חדשות )

"אתה שייך לדור ישן, דור שהוביל אותנו לפיאסקו חסר תקדים בנושא הביטחוני. אתה מראשי האנשים שזורעים דה-מוראליזציה, ממך אין לי מה ללמוד", אמר מילביצקי לשי - ואז טען ששי לא נבחר לדבר.
שי, שהתמודד כמה וכמה פעמים בפריימריז של מפלגת העבודה, הגיב: "אתה צוחק ממני?".
מילביצקי: "אני נבחר ציבור, מה תפקידך?" שי: "היית בארץ בשנים האחרונות?" מילביצקי: "כן, הייתי, אני נבחרתי בפריימריז". שי: "ואני?" מילביצקי: "לא יודע, אני לא יודע איפה נבחרת". שי: "תגיד, אתה חבר כנסת או קשקשן? אני נבחרתי 5 פעמים בפריימריז, שמעת? יש לי הצעה בשבילך - תעשה גוגל ותלמד בגוגל עם מי אתה מדבר".
1 צפייה בגלריה
ח"כ חנוך מילביצקי
ח"כ חנוך מילביצקי
לזמן קצר: כך נראה הערך של ח"כ מילביצקי בוויקיפדיה
(מתוך ויקיפדיה )
בעקבות הריאיון, שונה לזמן קצר עמוד הוויקיפדיה של מילביצקי ונכתב בו כך: "בשונה מהשר לשעבר נחמן שי, חנוך לא תרם למדינת ישראל כלום. הוא נבחר בפריימריז הליכוד על-ידי 3,300 קולות בלבד, שהכניסו את הפגע הרע הזה לחיינו".
בטוויטר גיחכו גם על חבר הכנסת מהליכוד עם ציטוטים לכאורה של מילביצקי לטיילור סוויפט: "אני שרתי היום במקלחת, את שרת פעם משהו בכלל?", ולרפאל נדאל: "אני שיחקתי מטקות בחוף הים, אתה פעם חבטת במשהו?".