סניף ארומה שבו התחשמל הצעיר
(צילום: אורי דוידוביץ)

בבית החולים אסף הרופא מאושפז במצב קשה צעיר בן 25 שהתחשמל בצהריים (רביעי) בסניף של ארומה בסינמה סיטי בראשון לציון. הוא עבד במקום בתיקון של אחד המכשירים כשלפתע התחשמל ונפל מחוסר הכרה אל הרצפה. חובשים ופרמדיקים של מד"א נתנו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים מורדם ומונשם. הוא נלקח לחדר טראומה.
2 צפייה בגלריה
זירה
זירה
סניף ארומה שבו התחשמל הצעיר
(צילום: אורי דוידוביץ)
2 צפייה בגלריה
זירה
זירה
שוטרים בזירה
(צילום: אורי דוידוביץ)
החובש בן פלד סיפר: "כשהגענו למרכז המסחרי ראינו את הגבר שוכב מחוסר הכרה עם סימני התחשמלות בגופו. מיד התחלנו בטיפול רפואי שכלל טיפול תרופתי, מתן חמצן וסיוע נשימתי. הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים כשהוא מונשם ומצבו קשה". הצעיר מטופל בחדר הטראומה של בית החולים, שם נאבקים על חייו.
בעלת הסניף עוכבה בעקבות התקרית הקשה לחקירה, ולפי עורך דינה יניב שגב - שמייצג אותה ואת בעלה שבבעלותם הסניף - החשד נגדה הוא גרימת חבלה ברשלנות. לטענת האישה, העובד עשה פעולה רגילה והתחשמל ממכונת קרח חדשה שהותקנה בסניף לאחרונה על ידי מתקין מוסמך. עורך הדין יניב שגב מסר: "מרשתי מוסרת בשעה זו את גרסתה לאירוע תוך שהיא תומכת אותה במסמכים והאישורים הרלוונטיים. בעלי הסניף, מקווים להחלמתו המהירה והמלאה של העובד".
מוקדם יותר החודש התחשמל פועל בן 23 במהלך עבודות שיפוצים בבניין מגורים בפתח תקווה. הוא פונה לבית החולים בילינסון בעיר תוך ביצוע פעולות החייאה במצב אנוש.