"אמא לא אמרה שיש בעיות". בניה של לטרישיה
(צילום: רועי עידן )

ארבעת בניה של לטרישיה לני פוינטר (53), שנחנקה למוות אתמול לפי החשד בידי בן זוגה סקוט ניומן בביתם שבירוחם, סיפרו היום (שלישי) ל-ynet כי כלל לא ידעו שבין אמם לבן זוגה "קורה משהו שעלול להוביל לרצח". לאם בן נוסף, והיא הותירה אחריה חמישה ילדים ונכדים.
2 צפייה בגלריה
בניה של לטרישיה
בניה של לטרישיה
בניה של לטרישיה. "אמרה לנו לא לדאוג לה"
(צילום: רועי עידן)
"אהבנו אותו, לא ידענו מה קורה ביניהם. אמא אף פעם לא אמרה שיש שם בעיות", סיפר הבן יוחאי בן ישראל. "לפני כמה חודשים הם נפרדו אבל הוא חזר. היא אמרה שהכול בסדר, שהיא יודעת מה היא עושה ושאין לנו ממה לדאוג".
הבן שיתף באבל הקשה: "אני עדיין לא מעכל שזה קרה, שלא אראה אותה שוב. איך אומר לילדים שלי שסבתא לא תחבק אותם עוד, שהיא איננה? הייתי מביא אותם לישון שם. קשה להגיד לילדים שהם איבדו את סבתא, היא הייתה מחבקת ומנשקת אותם בכל שנייה שהיא הייתה איתם".
הבן הוסיף עוד: "לא היינו מוכנים לזה בכלל. בפעם האחרונה שראיתי אותה לא חשבתי שזו תהיה הפעם האחרונה. אני אתגעגע אליה, פספסתי את ההזדמנות להיפרד ממנה. אני פשוט נדהם. בחיים לא חשבתי שזה יכול לקרות".
על הקשר בין השניים הוא סיפר: "אמא שלי אהבה אותו וניסתה לעזור לו בכל דרך. היא כנראה השאירה את הכול אצלה, לא רצתה שנדאג לה והסתירה את מה שעברה. בסוף הסגר הראשון הם נפרדו מסיבות שלא ממש ידעתי מהן. היא רק סיפרה לי שהם נפרדו, ואז אחרי הסגר השני היא אמרה לי שהוא חזר".
הארכת מעצר בן הזוג החשוד, אתמול בבאר שבע
(צילום: רועי עידן)

"כשדיברתי עם אמא היא אמרה לי לבטוח בה, שהיא יודעת מה היא עושה", המשיך הבן, "אני לא חשבתי שזה צעד נכון. קרה לו משהו כשהוא היה באילת, אני לא יודע מה. הוא לקח אותה מאיתנו וזה פשוט כואב ובלתי נתפס שלא אראה אותה עוד".
גם השכנים לא ידעו דבר על חילוקי דעות בין הזוג. "היא הייתה אישה מאוד נחמדה, מאוד אהבתי אותה", סיפרה השכנה מור בליכאן. "נפגשנו הרבה מאז שהיא עברה לכאן, לא ידעתי ולא שמעתי על בעיות ביניהם. תמיד היה שקט בבניין. זה הלם מוחלט".
2 צפייה בגלריה
אישה בת 53 נמצאה ללא רוח חיים בביתה, בעלה נעצר
אישה בת 53 נמצאה ללא רוח חיים בביתה, בעלה נעצר
זירת הרצח בירוחם
(צילום: בראל אפרים)
לטרישיה, שעברה לפני כשנתיים לירוחם מדימונה - שם התגוררה עם חברי קהילת העבריים - נמצאה אתמול ללא רוח חיים בביתה. כוחות משטרה הוזעקו למקום לאחר שבן הזוג שלה בארבע השנים האחרונות התקשר למשטרה ודיווח שחנק אותה. הזוג לא היה מוכר למשטרה או לרשויות הרווחה.
אתמול הוארך בשבוע מעצרו של בן הזוג בבית משפט השלום בבאר שבע. לפי החשד, הוא חנק אותה למוות בביתם כשהייתה בדרכה לצאת לעבודה. נציג המשטרה אמר בדיון כי ניומן הודה במיוחס לו, ואף שחזר בתחנת המשטרה איך רצח אותה. "המניע הוא קנאה וסכסוכים כלליים עם האישה, חוסר תעסוקה של החשוד", אמר הנציג.