החברה של המתלוננת בת ה-16 מאשקלון שנאנסה בידי 30 גברים במלון באילת העידה במשטרה והשתתפה בעימות עם אחד החשודים. המשטרה מתכוונת לקיים במוצאי שבת או ביום ראשון עימות בין המתלוננת לחשודים. מקורבי חברתה של המתלוננת אמרו הערב (יום ה') כי "היא עמדה בעימות בהצלחה ותיארה את מה שהתרחש שם לפרטי פרטים".
מפקד מחוז דרום במשטרה, ניצב יורם סופר, קיים הערב הערכת מצב ביחד עם מפקד מרחב לכיש וצוות החקירה המיוחד מתחנת אשקלון שמטפל בחשד לאונס הנערה. לנוכח מורכבות החקירה והחשד למעורבים נוספים שזהותם אינה ידועה בשלב זה, הוחלט על העברת החקירה לצוות מיוחד שהוקם במרחב לכיש.
1 צפייה בגלריה
מלון הים האדום באילת
מלון הים האדום באילת
מלון הים האדום שבו אירע לפי החשד האונס
(צילום: יוסי דוס-סנטוס)
מוקדם יותר היום האריך בית משפט השלום באשקלון בחמישה ימים את מעצרו של החשוד השני (27) שמעורב לטענת המשטרה בפרשה. החשוד הראשון (27) נעצר כבר אתמול בעקבות התכתבות שלו עם המתלוננת שבה נאמר, בין היתר, כי קיימים סרטונים שתיעדו את המקרה.
החשוד הראשון טען להגנתו כי אדם אחר התכתב בשמו מהטלפון שלו. עו"ד ליאור רונן, שמייצג מטעם הסנגוריה הציבורית את החשוד השני, אמר כי "הצעיר מכחיש כל קשר לפרשה, ואנו ממתינים שהמשטרה תבדוק את גרסתו בהקדם". בעלת מלון הים האדום, שבו אירע לפי החשד האונס הקבוצתי, טענה היום: "המקרה לא התרחש אצלנו".
דיווח של מתן צורי על החשד לאונס באילת
(צילום: אבי חי)

המלון עורר תרעומת ברשתות החברתיות לאחר שפרסם מודעה תחת הכותרת "מבצעים לראש השנה". אחד הגולשים כתב: "תתביישו לכם. במקום להעלות פוסט שמגנה את המקרה המזעזע שקרה אצלכם, ועל כך שאתם מתנצלים על העובדה שלא הגנתם על נערת אחת חסרת ישע מול 30 טורפים. תתביישו".
גולשת אחרת ציינה: "בושה. במקום להתנצל, לנסות לעזור, אתם מכחישים שקרה אצלכם הנורא מכל. לכל האימהות שחושבות לשלוח לשם את בנותיהן, לכל המשפחות שרוצות להתארח ולכל בן אדם שיש לו טיפה ערכים, תשקלו שוב".
ראש העיר אילת, מאיר יצחק הלוי, פרסם הודעת גינוי: "מדובר בהתנהגות בהמית של חבורת גברים חסרי מוסר, שבחרו בהתנהגות גסה ובלתי נסבלת לפרוק עול בעיר. אנו מקווים שימצו את הדין עם כל המעורבים".
מחקירת המשטרה עלה כי הנערה נסעה לעיר הדרומית עם חברתה ושם פגשו במכריה של החברה. הם שתו אלכוהול ובשלב מסוים עלתה הנערה לשירותים באחד החדרים. שם, לטענתה, נאנסה. את התלונה הגישה הנערה במשטרת אשקלון.