מחוץ לזירת הרצח ברחובות, אמש

אישה בת 51 אותרה אמש (שישי) דקורה וללא רוח חיים בבית הרחוב יצחק בנארי ברחובות. הדיווח למד"א התקבל בשעה 21:16 בעקבות צעקות שנשמעו מהדירה, אך לחובשים והפרמדיקים של מד"א לא נותר אלא לקבוע את מותה במקום. המשטרה עצרה את בנה של האישה, בן 21 ובעל עבר פסיכיאטרי, ופתחה בחקירה בחשד לרצח.
מהפרטים הראשונים בחקירה עלה כי הבן הגיע לבית אמו, ובין השניים התפתח ויכוח שבמהלכו נטל החשוד סכין יפנית ותקף את אמו, שנמצאה לבסוף במקלחת.
3 צפייה בגלריה
חשד לאלימות במשפחה ברחובות
חשד לאלימות במשפחה ברחובות
הכניסה לבית שבו נרצחה האישה
3 צפייה בגלריה
חשד לאלימות במשפחה ברחובות
חשד לאלימות במשפחה ברחובות
(צילום: יריב כץ)
3 צפייה בגלריה
חשד לאלימות במשפחה ברחובות
חשד לאלימות במשפחה ברחובות
(צילום: יריב כץ)
סגן ניצב דודי מירון, מפקד תחנת רחובות, אמר כי "מדובר באירוע קשה ומצער. נמצאה אישה דקורה ללא רוח חיים והאירוע כרגע נמצא בחקירה. יש לנו עצור באירוע שזה הבן שלה. העניין בבירור, אנו לא יודעים בדיוק מה קרה ומבררים את התמונה". סנ"צ מירון אמר כי המשפחה לא מוכרת למשטרה וכי לא התקבלו ממנה תלונות בעבר. "בסופו של דבר נגיע לחקר האמת בעניין הזה", אמר.
מיכל, שכנה של הנרצחת אמרה: "אני קצת בשוק, אני לא יכולה להירגע, אני מכירה אותה היא גרה פה תשע שנים. אני גרה קומה מתחתיה ולא שמענו כלום. השכנה שלה דלת ממול שמעה צעקות והיא התקשרה ל-101 אז הוא (הבן) דפק לה בדלת ואמר לה לא להתקשר כי אחותו עשתה מעשה קונדס. היא התקשרה למשטרה וניסתה לבטל אבל אמרו לה שהם כבר בדרך. ראיתי אחרי זה שהשוטרים מורידים אותו עם אזיקים. הבת שלי ירדה ואמרה שיש פה מלא ניידות".
היא תיארה את הקורבן כ"דיירת מאוד שקטה". לדבריה, "היא מאוד מסודרת, תמיד משלמת בזמן את הועד. הבן והבת לא גרים כאן היא הייתה גרה פה לבד. היא גרושה".
בשבוע שעבר נרצחה סובחיה טאטור, בת 78 מהכפר ריינה שליד נצרת, יחד עם שני בניה שנורו למוות על-ידי אחד מאחיהם. כמו כן, מוקדם יותר השבוע נלכד רביע כנאענה, שרצח לפני שלושה שבועות את פרודתו ונמלט מהמשטרה.
פורסם לראשונה: 21:41, 11.12.20