2 צפייה בגלריה
אילוס תאונה ירי ניידת משטרה לילה
אילוס תאונה ירי ניידת משטרה לילה
תקף את בתו וברח לשטחים: "פגעה בשם המשפחה". ארכיון
(צילום: יאיר שגיא)
המשטרה הגישה הצהרת תובע היום (א') נגד פלסטיני בן 42 שנעצר בשבוע שעבר לאחר שעל פי החשד תקף באכזריות את בתו בת ה-13, בגלל ש"לא היה מרוצה" מאורח חייה ומלבושה. לפי החשד, בחודש שעבר הגיעה אל דירתה בבת ים, נעל אותה בחדרה, הצמיד כרית לפניה ואיים שיהרוג אותה. לאחר מכן עזב את המקום ונמלט לשטחי הרשות הפלסטינית.
החשוד, שהיה דרוש לחקירה בגין עבירות מין שביצע בפומבי, נעצר בשבוע שעבר על ידי שוטרי משטרת טייבה והובא לחקירה. בימים הקרובים תגיש נגדו הפרקליטות כתב אישום חמור ובקשת מעצר עד תום ההלכים המשפטיים.
בחקירתו טען האב כי בתו פגעה בו ובשם משפחתו מאחר ולא התנהגה בצניעות. הוא חשוד בעבירות של תקיפת קטין, איומים, כליאת שווא, כניסה לישראל שלא כחוק וזיוף.
2 צפייה בגלריה
אילוס אזיקים/תקיפה/אישום אילוס אזיקים
אילוס אזיקים/תקיפה/אישום אילוס אזיקים
בימים הקרובים יוגש כתב האישום. אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
במהלך מעצרו נשברה ידו, אולם רק כעבור ארבעה ימים נשלח לטיפול רפואי, לאחר התערבותה של שופטת המעצרים ענת יהב שהביעה ביקורת על התנהלות שב"ס. "הדבר חמור מאוד ומשום מה ענייניים שכאלה הולכים ונערמים בפניי כמעט בכל יום", קבעה השופטת.
היא ציינה: "לתשומת לב קצין האסירים - יש לטפל בטענותיו הרפואיות של החשוד לעניין השבר בידו ותשובות כגון 'אין לנו רופא' או 'אין לנו זריקות' אינן נותנות מענה לבעיה הרפואית שלו. אם יש צורך, יש לפנותו לבית חולים, בעיקר לאור העובדה שידו נשברה במהלך המעצר".