(צילום: אורי דוידוביץ)

השבוע שוב התכנסה ועדת ה"סתם פטפוטים חסרי ערך", או בשמה הרשמי קבינט הקורונה. ואני לא מבינה: ארגוני העצמאים, למה אינכם מתנהגים כמו הרב קניבסקי? למה אתם לא נותנים, בדיוק כמוהו, הוראה גורפת לפתוח את העסקים תחת חוקי קורונה מחמירים? למנהיגים שלנו לא מזיזות המצוקות שלכם, תפנימו.
העובדה שעד סוף השנה יאבדו 100 אלף איש את עסקיהם, כך לפי " דן אנד ברדסטריט", ושרק אתמול יותר מ-300 איש נותרו בלי עבודה - קורעות את ליבי.
אתם הפוליטיקאים יושבים לכם שם, בוגדים בעם שלנו, המשכורות שלכם נכנסות בדיוק של שעון שוויצרי, אז מה אכפת לכם שבעלי המסעדות, חנויות הרחוב והקניונים, הספרים והקוסמטיקאיות, ושאר האנשים שרק רוצים להביא אוכל לילדים, יסבלו מרעב, יתאבדו, יחלו?
1 צפייה בגלריה
ביתר עילית
ביתר עילית
תלמוד תורה פתוח, השבוע בביתר עילית
(צילום: שלו שלום )
מה הבעיה שלכם, למשל, שחנויות תיפתחנה וכל פעם יכנס קונה אחד? הרי לו באמת הייתם שמים על האנשים שהצביעו לכם, הייתם יכולים לפתוח חדרי כושר שפועלים באוויר הפתוח ולתת למסעדנים להוציא שולחנות למדרכות בתנאי קורונה.
הרב קניבסקי אמר לפתוח ישיבות. מישהו שם קיבל קנס? הישיבות סגורות? איפה הרב או הרבנית שלכם, בעלי העסקים? ביללות והפגנות בעלי העסקים לא ישיגו כלום, רק בפעולה, במרד, בפתיחת העסקים שלכם. אם להם מותר - אז ודאי שגם לנו.
מעוניינים להציע טור לערוץ הדעות של ynet? שלחו לנו ynetopinion@gmail.com