צעירה בשנות ה-20 לחייה הגישה היום (שני) תלונה במשטרה נגד "נוכל הטינדר" סיימון לבייב (שמו המקורי הינו שמעון חיות), שלטענתה עקץ אותה בכמעט חצי מיליון שקלים. כך נודע ל-ynet.
2 צפייה בגלריה
שמעון יהודה חיות סיימון לבייב
שמעון יהודה חיות סיימון לבייב
שיכנע כי הסדרה עשתה לו עוול. לבייב (משמאל)
(צילום: EPA)
הצעירה הכירה את לבייב לפני מספר חודשים, ובין השניים נוצרו קשרי ידידות. לדבריה היא צפתה בסדרה "נוכל הטינדר" בנטפליקס, אך לטענתה, לבייב הראה לה מסמכים שונים ש"שיכנעו אותה כי הסדרה בנטפליקס עשתה לו עוול וכי הוא כלל אינו נוכל". מהתלונה שהגישה הצעירה היום למשטרה, ופרטיה הגיעו לידי ynet, עולה כי הצעירה סיפרה לו שהיא מעוניינת לרכוש לעצמה רכב מסוג Z4 BMW קבריולט.
לטענת הצעירה, לבייב אמר לה כי בקרוב אמורה להגיע לארץ סדרה חדשה של רכבים מסוג זה, שאותה יוכל למכור לה במחיר נמוך יותר ממחיר השוק. לפי גרסת הצעירה, לבייב אמר לה כי עליה להתחיל לגייס כספים, ועל מנת שתוכל לקבל הלוואות משמעותיות עליה להתחיל לבצע בחשבון שלה עסקאות גדולות. הצעירה טענה כי לבייב אף הנחה אותה כיצד להוציא כרטיסי אשראי חוץ בנקאיים, ואחר כך גם לקבל הלוואות באמצעותן. לדבריה, כרטיסי האשראי שהנפיקה היו בידיו של לבייב, והוא עשה בהם שימוש ללא ידיעתה.
הצעירה קיבלה לכאורה מלבייב הנחיה להעברת הכספים. בהודעת ווטסאפ ששלח לבייב לצעירה לטענתה, והגיעה לידי ynet, כתב לבייב: "תשלחי את ה-94 (אלף שקלים) בהעברת זהב ותעשי שוב פעם קניית רכב. תעשי את זה בשעה הקרובה שזה יזוז מהר". הצעירה טענה כי סכומי הכסף השונים שהצליחה לקבל מחברות האשראי כהלוואות, היא העבירה ללבייב שהבטיח לדאוג לה לרכב חלומותיה.
לפי גרסת הצעירה, לבייב ניסה להתל בה ולהראות לה שהוא רציני, ומסר לה רכב קבריולט אחר עד להגעת הרכב שהבטיח לה. עם זאת, הצעירה טענה כי הרכב היה מעוקל וממושכן ועל שם אדם אחר. לפי התלונה, הצעירה שילמה ללבייב תמורת הרכב הזמני כ-400,000 שקלים.
מכאן, הצעירה טענה בעדותה, הסיפור מתחיל להסתבך עוד יותר: לבייב עקב אחריה וניסה לגנוב את הרכב. לאחר שלא הצליח בכך, הוא דרש ממנה להחזיר אותו והטיח בה כי היא למעשה גנבה ממנו את הרכב. הצעירה התגוננה והטיחה בפניו כי יש בידיה אסמכתאות על העברות שעשתה לו לשם קבלת הרכב. לבייב המשיך לטעון כי הצעירה גנבה ממנו את הרכב ולא שילמה לו, ואף איים על הצעירה כי יגיש נגדה תלונה במשטרה.
חיות, שפעל כאמור תחת השם סיימון לבייב וטען באוזני קורבנותיו שהוא בנו של המיליארדר הישראלי לב לבייב, היה נושאו של תחקיר מפורט בעיתון הנורבגי "VG" שחשף כיצד הונה נשים בשבדיה, בריטניה ונורבגיה. על פי התחקיר, נהג חיות להכיר נשים באפליקציית ההיכרויות "טינדר", ורקם עמן קשרים כשהוא מציג את עצמו כאיש עסקים עשיר. לנשים שהכיר היה נותן "טעימה" מאורח חייו הראוותני, תוך שהוא משתמש בכספים שעקץ מנשים אחרות. בהמשך, היה מבקש מהן סכומי כסף גדולים בטענה כי הוא מקבל איומים.
עו"ד מירי פאידמןעו"ד מירי פרידמן
עו"ד מירי פרידמן, שמייצגת את המתלוננת נגד לבייב, מסרה: "מדובר בנוכל ערמומי ומסוכן, שמוצא לו טרף קל, בנות צעירות (שמתמודדות בדרך כלל עם מציאות מורכבת), הוא טווה סביבן רשת באמצעות מניפולציות מתוחכמות ביותר ולא עוצר עד שמבצע את זממו. היכולת המצמררת שלו, להרוס חייהן של בנות צעירות ולדרדר אותן לחובות עתק, תוך שהוא צוחק על כולם והופך ל'גיבור תקשורת' מעידה על היותו ארכי-רמאי, חסר גבולות. מאותו רגע שמרשתי הבינה שנפלה קורבן, ודרשה את כספה, הפך לתוקפני, החל לאיים עליה, ולהטיח בה אשמות. הצעירה המופחדת, היא קורבן למעשה תרמית של טורף ערמומי, מתוחכם וחסר גבולות".
סיימון לבייב מסר: "הגשתי תלונה למשטרה שגנבו לי את הרכב. מעולם לא קניתי לה רכב, אני לא סוחר מכוניות. נתתי לה ייעוץ רגיל ועשו לי כיפה אדומה. הכול שקר גדול".