זירת הרצח ברחובות
(צילום: נדב אבס, דוברות המשטרה, דוברות מד"א)

בית משפט השלום בראשון לציון האריך היום (ראשון) ב-15 ימים את מעצרו של החשוד ברצח של אשתו יפית פוריאן והצתת ביתם ברחובות, והתיר לפרסם את זהותו, אך החליט על עיכוב ביצוע עד למחר ב-12:00.
החשוד (40), שפונה במצב קשה עם מחתכים וכתוצאה משאיפת עשן בשל השריפה, עדיין מורדם ומונשם במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים, והוא לא נכח בדיון השני להארכת מעצרו. בהסכמת ובפיקוח המשטרה יתאפשר להוריו לבקר אותו. הוא הותיר מכתב התאבדות בזירת הרצח, שנמצא על-ידי בני משפחתו.
2 צפייה בגלריה
משה מלכה ונציג המשטרה
משה מלכה ונציג המשטרה
פרקליטיו של החשוד ונציגי המשטרה בבית המשפט, הבוקר
(צילום: מאיר תורג'מן)
2 צפייה בגלריה
יפית פוריאן וזירת הרצח
יפית פוריאן וזירת הרצח
"לאחר שפרטיה של אשתו פורסמו, אין עוד הצדקה לצו". יפית פוריאן וזירת הרצח ברחובות
(צילום: נדב אבס, באדיבות המשפחה )
השופט גיל גבאי התיר בתחילה לפרסם את פרטיו של החשודות שנמצאים תחת צו איסור פרסום, משום שלדבריו "אין עוד הצדקה לאסור את הפרטים, בשל העובדה שפרטיה של אשתו פורסמו בכלי התקשורת, וגם בשל העובדה שעם פרסום פרטיה אין עוד טעם בחיסיון פרטיו של החשוד לשם הגנה על ילדיהם הקטינים". עם זאת, הוא הסכים לעיכוב ביצוע על ההחלטה עד למחר ב-12:00, על מנת לאפשר לנציגי החשוד להגיש ערעור על ההחלטה.
פרקליטו של החשוד, עורך הדין משה מלכה, לא התנגד לימי המעצר שביקשה המשטרה, משום שהחשוד לא צפוי להתעורר בקרוב. במידה ויתעורר, תוגש בקשה לדיון בנוכחותו. "עדיין לא יודעים מה קרה שם, החשוד עדיין מאושפז, והכול מפורסם כבר ברשת. לטעמי יהיו הפתעות, ולפרסם את תמונת החשוד זאת חוצפה".
על פי החשד, הוא רצח את אשתו ואז העלה באש את ביתם הפרטי ברחובות בשבוע שעבר. גם בתם בת הארבע של בני הזוג, שלהם ארבעה ילדים, נפגעה באורח קל משאיפת עשן, וכך גם אביו של החשוד, בן 63, שמתגורר בסמוך.