הילדים קשורים לכיסאות למשך לילה שלם, פיהם חסום בסלוטייפ, והם סופגים הצלפות שוט. ממדי הזוועה בבית בצפון הארץ נחשפים: הרעבות ועוד שיטות התעללות אכזריות הן רק חלק ממה שעברו שלושת האחים - בני 5, 7 ו-8 - שאביהם יחד עם בתו זוגו, תושבי הצפון, נעצרו לפני כשבועיים בחשד להתעללות.
מסכת ההתעללויות נחשפה על ידי חוקרי מרחב העמקים במשטרת ישראל, ומתועדת בעשרות שעות צילום שנעשה בבית. כך סיפר גורם מרכזי המעורב בטיפול בתיק ל-ynet.
2 צפייה בגלריה
אילוס אונס התעללות ילד ילדה ילדים אונס/התעללות
אילוס אונס התעללות ילד ילדה ילדים אונס/התעללות
בני הזוג קשרו את הילדים לכיסא והצליפו בהם
(צילום: shutterstock)
לפני כשבועיים דווחו שוטרי העמקים על שלושה אחים שלא מגיעים לבית הספר ולמסגרות החינוכיות אליהן הם שייכים. השוטרים הגיעו לבית כדי לבדוק את סיבת ההיעדרות, וניסו במשך דקות ארוכות להיכנס לבית, עד שנאלצו לפרוץ את הדלת. הבן הצעיר, שסבל מחבלות, פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים רמב"ם בחיפה - ושוחרר רק לאחר מספר ימי השגחה רפואית.
החוקרים לא הסתפקו בעבודה הקלה ובמעצר בני הזוג, והחלו לסרוק את הבית עד שגילו מצלמות מפוזרות במספר חדרים. הם לקחו את המצלמות וחזו בסרטונים שסיפקו תמונה קשה מאוד לצפייה.
2 צפייה בגלריה
משטרה
משטרה
"המצלמות תיעדו התעללות במשך עשרות שעות"
(צילום: shutterstock)
"המצלמות שפוזרו בבית תיעדו במשך עשרות שעות מסכת התעללות אכזרית קשה ביותר, תיעדו כיצד הילד בן ה-5 נקשר לכיסא בשעות הערב, סלוטייפ הוצמד לפיו וכך נאלץ לישון לילה שלם כשהוא אזוק. הסרטונים המזעזעים מתעדים הצלפות בשני שוטים בילדים", סיפר גורם המעורב בחקירה. עוד עולה מהחקירה שהילדים הורעבו ונאלצו לאכול שאריות אוכל בלבד.
גורם בכיר במחוז הצפון במשטרה סיפר ל-ynet: "חוקרי העמקים ניהלו חקירה יסודית וממושכת, במשך ימים צפו בסרטונים הרבים שתיעדו את הזוועה מהבית, כדי לאסוף את מירב הראיות נגד אביהם של הקורבנות ובת זוגו, השוטרים שהגיעו לבית בעקבות תלונה על היעדרות הילדים מבית הספר לא ויתרו, גם שלא פתחו להם את הדלת. הם התעקשו להיכנס פנימה ונחשפו להתעללות, בזכות הנחישות של השוטרים הם מנעו מהחשודים להעלים ראיות ותפסו את כל הסרטונים שתיעדו את כל העבירות".
עו"ד נוח רחאלעו"ד נוח רחאל
עו"ד נוח רחאל, שמייצג את בת זוגו של האב, שנעצרה כאמור גם היא בחשד להתעללות, מסר בתגובה: "מדובר באישה שנמצאת בחודש התשיעי להריונה, היא מכחישה את כל החשדות נגדה, למרות הסרטונים שהוטחו בה במהלך החקירה, היא מכחישה כל קשר לעבירות הנטענות".