מפגיני "החזית הצפונית" של המחאה נגד המהפכה המשפטית יקימו מחר (שני) מאהל קמפינג מול מלון "פנדה" שבמושב נווה אטי"ב שבמורדות החרמון, שם ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה יתארחו עד יום רביעי בחופשה פרטית. אנשי המחאה מתכוונים להקים "אוהלי דמוקרטיה" ולהפגין במהלך הלילות שנתניהו ילון במלון.
חגי קרן מארגון החזית הצפונית בתמיכת "אחים לנשק", אמר כי "בזמן שהמלך יתארח בסוויטה ענקית הנתינים יתארחו באוהלים לידו". לדבריו, "אנחנו נערוך ליל זמבורות, עם כל המשמעויות של זה". קרן לא חושש מהפגיעה באורחים הנוספים שיגיעו למושב לנפוש בשיא חודש אוגוסט: "אני מקווה שהאנשים יבינו שהדמוקרטיה הכי חשובה".
1 צפייה בגלריה
מחאה בצומת הגומא
מחאה בצומת הגומא
"נתניהו מקדיש חודשים להפיכה שמסכנת את כולנו". המחאה בצומת הגומא, ארכיון
(צילום: אמיר שושני)
(צילום: ירון ברנר)

תושבי הגליל והגולן מארגון "מחאת הגומא" צפויים להצטרף למחאה מול המלון, ולדבריהם, הם רוצים להזכיר לנתניהו את הבטחותיו לאזור. "תושבי הגליל שומעים הבטחות כבר 20 שנה על אוניברסיטה, על רכבת ועל מיון קדמי", אמר דרור גביש ממובילי מחאת הגומא.
"נתניהו מזניח את האזור באופן עקבי לאורך עשרות שנים, קיצץ את תקציב מיגון הצפון, מאפשר לחיזבאללה לפגוע בגדר ובתושבים ומקדיש את שבעת החודשים האחרונים להפיכה שפוגעת בכולנו ומסכנת את כולנו. עכשיו הוא מצפה לבוא לנפוש בשקט - לא יקרה".
כמחצית מהמלון היוקרתי, שבו 44 חדרי אירוח וסוויטות, ייסגר לצורך שהותם של בני הזוג נתניהו. הם צפויים לטייל באתרי התיירות בגולן וייתכן כי ייפגשו עם חברים מהאזור. סידורי אבטחה קפדניים של שירות הביטחון פועלים במקום כבר מסוף השבוע, במטרה להבטיח את שלומו של נתניהו במושב שסמוך לגבול עם סוריה.