הרשת הקטארית "אל-ג'זירה" פרסמה סרטון המתעד לוחמי צה"ל מפנים שני פלסטינים שנורו למוות בעזה באמצעות דחפור, וטענה כי האירוע התרחש ברחוב אל-ראשיד כשהשניים ניסו לחזור לביתם בצפון הרצועה.
צה"ל אישר כי השניים נהרגו במהלך הלחימה, ומסר לרשת CNN כי השניים התקרבו ל"אזור מבצעי במרכז הרצועה באופן מחשיד" ולא הגיבו ליריית האזהרה. עוד ציינו בצה"ל כי הסיבה לקבורת השניים באמצעות דחפור היא כיוון שהיה חשש שהם נושאים על גופם חומר נפץ.
התיעוד שפורסם ב"אל ג'זירה"

1 צפייה בגלריה
לוחמים יורים בעזתים במרכז הרצועה, ומפנים את הגופות שלהם באמצעות דחפור
לוחמים יורים בעזתים במרכז הרצועה, ומפנים את הגופות שלהם באמצעות דחפור
"אל ג'זירה": "עזתים נורו למוות ופונו ע"י דחפור"; צה"ל: "היה חשש שנשאו על גופם חומר נפץ"
בסרטון שפורסם בתחנה הקטארית, שצולם מזווית רחוקה ועבר עריכה רבה, ניתן לראות שני גברים פלסטינים צועדים לאורך קו החוף בעזה, ומניפים דגלים לבנים, על מנת לסמן כי הם נכנעים, תוך שהם מתקרבים לער כוח צבאי שמוצב במקום. בשלב מסוים אחד מהפלסטינים יצא מחוץ לטווח הראייה של המצלמה, ואילו השני, שאחריו היה נגמ"ש צבאי, נפל באופן מפתיע על החול לאחר שככל הנראה נורה למוות.
בשלב לאחר מכן הסרטון נחתך ובקטע הבא ניתן לראות דחפור צבאי קובר את שתי הגופות תחת ערימת חול. ב"אל-ג'זירה" טענו כי הפלסטינים שנקברו בשלב זה של הסרטון הם אותם שניים שתועדו צועדים ומניפים דגל בתחילת הסרטון. עם זאת, ב-CNN הבהירו כי לא הצליחו לאתר את המיקום שבו צולם החלק השני של הסרטון, וכי לא ברור אם הגופות בחלק זה הן של שני הפלסטינים שתועדו בתחילת הסרטון.
ב"אל-ג'זירה" טענו כי "הדחפור הענק דחף את שתי הגופות וטמן אותן בחול ובפסולת. החיילים הישראלים מנסים להסתיר את ההוצאות להורג". מנגד, בצה"ל הבהירו לרשת CNN כי הסרטון הערוך "מייצג שני אירועים שונים". לדברי צה"ל, "האירוע הראשון התרחש בחלקו הדרומי של המסדרון ההומניטרי. לאחר שהחשוד לא הגיב לירי אזהרה שבוצע, הכוח ירה לכיוונו והוא נפצע קל". בצה"ל ציינו כי הוא שוחרר לאחר קבלת טיפול רפואי ותשאול.
האירוע השני שמתועד בסרטון התרחש לדברי צה"ל בחלקו הצפוני של המסדרון, ושני החשודים נורו לאחר שהתקרבו לכוחות "בצורה מחשידה". בצה"ל הוסיפו: "שני חשודים עם תיקים על הגב התבוננו בכוחותינו והתקרבו אליהם, בצורה מחשידה. לאחר שלא הגיבו לירי אזהרה, הכוחות ניהלו לעברם אש חיה שבעקבותיה הם נהרגו. הגופות הועברו מהמקום באמצעות הכלי המתועד מחשש שיהיה חומר נפץ על החשודים שיהווה סיכון לכוחות".