רצח רופא השב"ס - פרק 2

מי רצח את תת-גונדר יעקב זיגלבוים? ראש מערך הרפואה בשב"ס חוסל בפיצוץ מטען במכוניתו במאי 1998, וחרף המאמצים האדירים שהושקעו בחקירה – הפרשה לא פוענחה ומעיבה על המשטרה ושב"ס עד היום. הפרק השני בסדרה "רצח רופא השב"ס" של ynet Original עוסק בעדות שהובילה לחשד כי המחסלים הגיעו מרוסיה, ולכן נחקר שבתאי קלמנוביץ', שריצה אז מאסר בגין ריגול לטובת רוסיה וגם היה מעורב בשוחד אנשי שב"ס. בין השאר נבדקה גם התנהלות זיגלבוים עצמו במשלחת של הארגון לרוסיה. צפו בפרק השני.
ד"ר זיגלבוים, שבתוקף תפקידו היה אחד הבכירים בשב"ס, נרצח בבוקר 6 במאי 1998 בפיצוץ מטען במכוניתו בעת שנסע דרך מחנה צריפין לעבודתו ברמלה. עד כה לא נתפסו המחסל, המחסלים או מי שהזמין את הרצח. עדות חדשה שתישמע כאן בסדרה עשויה לסייע לחשוף מי עומד מאחורי הרצח.
עוד ב-ynet Original: • סם המוות - יותר ממכר ממורפיום, יותר קטלני מהרואין: סם המוות שזלג מבתי החולים לרחוב. סדרה בשני פרקים • הנסיעה האחרונה של עמית - סדרה תיעודית בשלושה פרקים הכוללת פרטים חדשים, עדויות וצילומים בלעדיים שמבקשים לשפוך אור על מה שבאמת קרה בליל התאונה שבה קיפחה סגן עמית איטח את חייה • נוכל. רוצח. מיליונר - סדרה תיעודית שחוזרת אל פרשת הרצח שהסעירה את ישראל ואת גרמניה בשנות ה-90 - ואל חייו הסוערים לא פחות של הרוצח, אילן טסלר, מאחורי הסורגים • שורת חיפוש: "סקס ישראליות" - הקורבנות, המפיצים ואוזלת היד של המשטרה - סדרה החושפת את תעשיית הפצת תמונות עירום בטלגרם