תיעוד הירי בג'סר א-זרקא

הרופאים בבית החולים הלל יפה בחדרה קבעו היום (שלישי) את מותו של הילד ווליד שהאב, בן 14 ותושב ג'סר א-זרקא. שהאב נפגע מכדור תועה שנורה לעבר פיצריה ביישוב, ביום שישי בשעות הלילה.
2 צפייה בגלריה
וליד סאמי שהאב
וליד סאמי שהאב
"המדינה מפקירה את היישוב". הנער ווליד וזירת הירי
סמירה שהאב, אמו של ווליד, אמרה הבוקר ל-ynet כי לא עזבה את מיטתו מרגע שנפצע. "כל כך רציתי שהוא יתעורר כדי לשמוע את הקול שלו ולחבק אותו. אני לא מעכלת עדיין שאיבדתי אותו. הוא לא עשה כלום".
שאהב סיפרה על הרגעים האחרונים עם ווליד. "יצאנו לאכול פיצה וחיכיתי לו בחוץ. לפני שנורה אמר לי 'נאכל יחד, נשחק ונצחק'. המשפט האחרון שאמר לי היה 'אמא, אני מרגיש שמשהו פגע בי' - ואז הוא איבד הכרה". האם הוסיפה כי היא "מקווה שלא יהיו עוד רציחות. הכאב עמוק, ולא קל להתמודד איתו. איך אפשר להיכנס לבית ולחדר שלו בלי לחבק ולנשק אותו? הכאב ילווה אותי לכל החיים".
2 צפייה בגלריה
תיעוד הירי בג'סר א-זרקא, בו נורה למוות וליד שהאב
תיעוד הירי בג'סר א-זרקא, בו נורה למוות וליד שהאב
תיעוד הירי בג'סר א-זרקא, בו נורה למוות וליד שהאב
תושבים מג'סר א-זרקא אמרו ל-ynet: "חייבים להפסיק את האלימות והפשיעה. ילד בן 14 חף מפשע נרצח, ויירצחו עוד אנשים. המדינה מפקירה את היישוב, ולא מוכנים להביא לנו תוכניות אמיתיות להגברת הביטחון האישי".
צוות מד"א פינה את הנער לבית החולים כשמצבו מוגדר קשה ולא יציב. פרמדיקית מד"א תמרה יודלביץ שליט סיפרה אז כי "הנער שכב ברחוב כשהוא בהכרה וסובל מפציעה חודרת קשה בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל נוזלים ותרופות לעצירת דימומים וביצענו ניתוח חירום זעיר בשטח. פינינו אותו תוך כדי המשך טיפול רפואי כשמצבו קשה ולא יציב".