התפתחות משמעותית נרשמה לאחרונה בחקירת ניסיון חיסול של עבריין מוכר בכפר יונה, ניסיון שבוצע באמצעות ירי שפגע גם בדירות של שכניו – ובנס לא הסתיים בנפגעים. לפי שעה אסור לפרסם מהי אותה התפתחות, שגורם במשטרה תיאר אותה בפני ynet כ"דרמטית". לדבריו, ההתפתחות הזו הושגה בעקבות חקירה מאומצת של המשטרה: "אנחנו מתייחסים לאירוע בחומרה רבה".
2 צפייה בגלריה
הזירה בכפר יונה
הזירה בכפר יונה
זירת הירי בכפר יונה, בפברואר האחרון
(צילום: רענן בן צור)
2 צפייה בגלריה
הזירה בכפר יונה
הזירה בכפר יונה
(צילום: רענן בן צור)
אירוע הירי אירע לפני כחודש וחצי, ב-28 בפברואר, ובמהלכו פתחו באש אלמונים לעבר הבניין שבו מתגורר העבריין בכפר יונה. העבריין מתגורר שם בקומת הראשונה, אולם הקליעים פגעו גם בקומת הקרקע, בחלונות ובמרפסת שבה שהו באותו זמן ילדי השכנים. כאמור, הם לא נפגעו מהירי וגם לא משברי הזכוכיות שהתנפצו.
אחד דיירים בבניין סיפר כי הירי עורר בהלה גדולה: "היינו בערב שקט ורגיל בבית ואז לפתע שמענו יריות. הכנסנו את הילדים לבית וסגרנו את החלונות. מיד הבנו לאן כוון הירי – לדייר מקומת הקרקע שזו לא הפעם הראשונה שמנסים לפגוע בו".
לדברי אותו דייר, "לאחר שנרגעו הרוחות ראינו את פגיעות הקליעים גם במרפסת הדירה שבקומת הקרקע, שבה שהו ילדים בעת הירי. בנס הם לא נפגעו. זה יכול היה להיגמר באסון ובפגיעה בילדים חפים מפשע. קנינו דירה בבניין חדש בשכונה חדשה – אבל לא תיארנו לעצמו שנהיה בסכנת חיים בגלל מלחמות בין עבריינים".