2 צפייה בגלריה
המפגש שהכעיס את שרה? מילצ'ן, בראד פיט, ג'ודי ניר מוזס שלום ובעלה לשעבר סילבן
המפגש שהכעיס את שרה? מילצ'ן, בראד פיט, ג'ודי ניר מוזס שלום ובעלה לשעבר סילבן
המפגש שהכעיס את שרה? מילצ'ן, בראד פיט, ג'ודי ניר מוזס שלום ובעלה לשעבר סילבן
העוזרת האישית של ארנון מילצ'ן וג'יימס פאקר, הדס קליין, העידה גם היום (שלישי) במשפטו של ראש האופוזיציה בנימין נתניהו. היא נחקרה על-ידי סנגורו של נתניהו, עורך הדין עמית חדד, במסגרת תיק 1000 - תיק המתנות בו נאשם נתניהו בסעיף מרמה והפרת אמונים.
חדד ניסה גם היום להפריך את הטענות שרכישת השמפניות, הסיגרים והמתנות למשפחת נתניהו חצתה את הרף הפלילי - ולטעון שהמספרים שהוצגו בכתב האישום, שלפיהם טובות ההנאה לנתניהו הגיעו להיקף של כ-690 אלף שקלים, אינם נכונים. קליין, נזכיר, העריכה בעדותה שכ-65% מסך הקניות של מילצ'ן הלכו לשרה נתניהו, והשאר שימשו את מילצ'ן עצמו לטובת אירוח אנשים שונים. חדד, מנגד, מנסה להראות שהכמויות אינן נכונות - ושבפועל היקפן קטן הרבה יותר.
2 צפייה בגלריה
הדס קליין
הדס קליין
הדס קליין
(צילום: גלעד מורג)
קליין סיפרה היום בעדותה כי בשנת 2015, מילצ'ן שלח אותה לשרה נתניהו - כדי שתגיד לה ש"רואי החשבון שלנו מסתכלים בעין לא טובה על רכישות האלכוהול בזמן שמילצ'ן לא בארץ". לאור זאת עו"ד חדד אמר לה כי בחודשים מרץ-אפריל, שבהם היה מילצ'ן בחו"ל, לא נקנו בקבוקי אלכוהול, אבל ההוצאות גדלו. "מילצ'ן חזר ב-14 במאי עד ל-30 ביוני. לקראת הגעתו רכשתם שמפניות ומילאתם את הבית. לאורך כל התקופה הזו רכשתם 24 בקבוקי שמפניה. זה מתאים לגרסה הראשונה שלך במשטרה, שלפיה השמפניות הם בראש ובראשונה של משפחת מילצ'ן. את לא זוכרת מה עשיתם עם הבקבוקים ב-2012?".
קליין השיבה כי "אני לא הולכת עם מצלמת גוף ומצלמת כל שמפניה. אני לא יכולה בכלל לזכור דבר כזה". עו"ד חדד הוסיף לאחר מכן: "בחודש יולי מילצ'ן לא היה בישראל, הוא הגיע באוגוסט ונשאר עד ספטמבר. בתקופה שלא היה בארץ, לא נרכשו כלל שמפניות. בביקור שלו ראינו שנרכשו עשרות בקבוקים. מה הוא עשה עם 48 בקבוקים שנרכשו?". קליין השיבה שאינה יודעת להגיד.
בהמשך נשאלה אם גם ליום ההולדת 90 של פרס נקנו שמפניות, היא השיבה: "כשארנון הולך אליו הוא מביא איתו, אבל לא שלחנו לשם. הוא הביא 4-3 בקבוקים, מה שנכנס בצידנית". לאחר מכן חדד שאל על שמפניות שנרכשו סמוך ליום ההולדת של נתניהו, ושאל אם גם הן נקנו עבור יום ההולדת. קליין השיבה: "כשיש יום הולדת לבן אדם שולחים מתנה. כשיש יום הולדת לנתניהו ושולחים סיגר, אין מצב שלא שולחים לשרה נתניהו שמפניות".
בעדותה היום סיפרה קליין שמילצ'ן אמר לה ששרה נתניהו רוצה לפגוש כוכבים מהוליווד, כפי שהיה באירועים אחרים שארגן. "ארנון אמר לי ששרה רוצה כוכבים", אמרה. "היא לא סלחה על זה שג'ודי ניר מוזס פגשה את בראד פיט". עו"ד חדד אמר לה שזו "המצאה פרועה", והיא השיבה: "אז תגיד לארנון שהוא המציא המצאה פרועה".