תקיפה נוספת של בית ספר בעזה שבו הסתתרו מחבלים - וטענה נוספת של הפלסטינים על הרג ילדים: בצה"ל אמרו כי מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו היום (שלישי) מחבלים שפעלו במתחם פיקוד ושליטה שהקים חמאס והוסתר בבית הספר מוסטפא חאפט בעיר עזה.
לפי צה"ל, מתחם הפיקוד והשליטה שימש את מחבלי חמאס לתכנון והוצאה לפועל של פעולות טרור. בעזה אמרו כי לפחות 20 בני אדם נהרגו בתקיפה האווירית.
ההפצצה ישראלית בבית בעיירה דיר אל בלח ברצועת עזה בה נהרגה אישה ושישה מילדיה, הכוללים רביעיית תאומים

גורמי בריאות מקומיים ברצועת עזה טענו בנוסף כי 28 בני אדם נהרגו ביום אחד בתקיפות אוויריות של ישראל - בהם רביעיית תאומים. בהפצצה, שנטען כי התרחשה שלשום בשעות הבוקר המוקדמות על בית בעיירה דיר אל-בלח שבמרכז עזה, נהרגו אישה ושישה מילדיה, לפי בית החולים חללי אל-אקצא.
סבם של הילדים, מוחמד עוואד חטאב, סיפר שבתו, מורה במקצועה, הייתה עם בעלה וששת הילדים כאשר ביתם הופצץ. בבית החולים אמרו הילד הצעיר ביותר היה בן 18 חודשים, והאחרים היו רביעיית בני 10, ובן 15. קרוב משפחה סיפר בווידאו שהופץ בתקשורת הפלסטינית כי רביעיית התאומים נולדה לאחר טיפולי פוריות שנמשכו שנים: "הם היו בביתם, ישבו לכאורה בבטחה, ונהרגו בשבריר שנייה. ישראל ממשיכה לעשות מה שבא לה, שאלוהים ידאג לנו".
1 צפייה בגלריה
דיר אל בלח
דיר אל בלח
עשן עולה לאחר תקיפה בדיר אל בלח
(צילום: Bashar TALEB / AFP)
בשבוע שעבר, הפלסטינים הפיצו תיעוד שבו נראה מוחמד, אב לתאומים בני 4 ימים, התבשר כי נהרגו יחד עם אשתו - זמן קצר לאחר שיצא להביא את תעודות הלידה שלהם. בסוכנות "וופא" נטען כי גם הם נהרגו בהפצצה בדיר אל-בלח.
הבוקר, חמישה עקורים נפצעו מירי טנקים באזור מוואסי בעיירת החוף אל-קרארה, צפונית מערבית לעיר חאן יונס שבדרום רצועת עזה. הפלסטינים דיווחו כי טנקים ישראלים חדרו לעבר אוהלי העקורים באזור אלשאכוש שבפאתי רפיח, דרומית לרצועה.