בית משפט השלום בבאר שבע האריך היום (חמישי) בשישה ימים את מעצרו של יהודה בן דוד (51) החשוד ברצח בת זוגו מרים בן דוד (40), שנמצאה אמש ללא רוח חיים בדירתה בשכונה ד' בבאר שבע. בנה של מרים מצא את גופתה וצוותי מד"א שהוזעקו למקום קבעו את מותה. מהחקירה עלה כי גופתה הייתה בדירה במשך תקופה, מבלי שאיש דיווח על מה שאירע. צוות מד"א הבחין בחבלות על גופה, אך טרם ברור ממה הן נגרמו. הגופה נשלחה לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר.
זירת החשד לרצח בבאר שבע
(צילום: הרצל יוסף)
 
לבן דוד עבר של אלימות נגד בת זוגו: באוקטובר 2021 הגישה לשכת התביעות של המשטרה כתב אישום נגדו בגין תקיפתה, לפיו הוא סטר לה ללא כל סיבה. בדיונים בתיק עלה כי יש לו גיליון הרשעות קודמות בעבירות אלימות, גם כלפיה. בחודש יולי 2021 בן דוד הורשע בעבירה דומה כלפיה ונידון למאסר של שלושה חודשים. באותו דיון אמר סניגורו כי "מדובר בבני זוג נשואים שמתגוררים יחד זה שנים רבות. הנאשם עצמו בעל רקע נפשי וכך גם המתלוננת. ברור שבסופו של יום, אחרי שהתיק הזה ייגמר, כשהנאשם יסיים לרצות את עונשו, הוא יחזור להתגורר עם המתלוננת". הסניגור ביקש לשחרר את בן דוד ולהחזירו לבית, שבו התגורר עם מרים. 
במקרה אחר, בשנת 2017, נידון בן דוד לשני חודשי מאסר במסגרת הסדר טיעון בגין עבירת תקיפה של בת זוגו, לאחר שהכה אותה בפניה. אז אמר: "אני מבין שאסור להרים יד ושאסור להרביץ". 
עו"ד עלי אבו לבן, שמייצג את החשוד מטעם הסניגוריה הציבורית, מסר: "בן זוגה של המנוחה מכחיש את כל החשדות. אנחנו נמצאים בשלבים ראשונים של החקירה, ובשלב זה כלל לא ברור אם מדובר במוות לא טבעי, ולא נמצאו סימני אלימות על המנוחה. אנו נמתין לקבלת ממצאים רפואיים ונקווה שהחשוד ישוחרר בהקדם".