זירת הנפילה סמוך לכסייפה
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א, דוברות המשטרה)

שני אירועים חריגים הערב בכבישים, בנגב ובהרי יהודה: בכביש 31 סמוך לכסייפה נפצעה ילדה בת 9 באורח קשה וילדה בת 5 באורח בינוני, לאחר שלפי החשד השתיים נפלו מחלון אוטובוס. שעתיים לפני כן נהרג רוכב אופניים חשמליים בכביש ביישוב תקוע, וגם במקרה זה הנסיבות עדיין לא ברורות.
הילדות שנפצעו בכביש 31 פונו לבית החולים סורוקה. במשטרה פתחו בחקירה וציינו כי החשד הוא שהשתיים נפלו מאוטובוס. כשעה לאחר מכן אותר נהג האוטובוס, תושב כסייפה בן 27, והובא לזירת התאונה. במהלך חקירתו טען הנהג שהוא חש ברע והתפנה לבית החולים סורוקה בבאר שבע. לאחר שהשתחרר מבית החולים נעלם, והמשטרה פעלה לאיתורו. אחרי שעות של חיפושים הסגיר את עצמו הנהג לידי השוטרים בתחנת המשטרה בערוער ונלקח לחקירה.
חובש רפואת חירום במד"א עומרי אבו ג'אמע סיפר: "היינו בנסיעה בכביש המהיר כשאזרחים סימנו לנו לעצור בצד הדרך. שתי הילדות שכבו על הכביש כשהגדולה מביניהן מחוסרת הכרה והשנייה בהכרה מלאה. העברנו מיד דיווח למוקד מד"א על מנת להזניק שתי ניידות טיפול נמרץ, הענקנו להן טיפול רפואי ראשוני מציל חיים בשטח והן פונו לבית החולים במצב קשה ובינוני".
3 צפייה בגלריה
חלון האוטובוס שעל פי החשד ממנו נפלו הילדות
חלון האוטובוס שעל פי החשד ממנו נפלו הילדות
חלון האוטובוס שממנו על פי החשד נפלו הילדות
(צילום: דוברות המשטרה)
3 צפייה בגלריה
זירת התאונה סמוך לכסייפה
זירת התאונה סמוך לכסייפה
צוותי הרפואה ליד כסייפה
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
3 צפייה בגלריה
זירת התאונה בתקוע
זירת התאונה בתקוע
זירת התאונה בתקוע
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
הדיווח על התאונה בתקוע התקבל ב-19:31 במוקד מד"א במרחב ירושלים. הרוכב, צעיר בשנות העשרים לחייו, נפצע בכביש מתקוע ג' לתקוע ד', חובשים ופראמדיקים של מד"א מצאו אותו מחוסר הכרה וקבעו את מותו.
פראמדיק מד"א צבי טבנס סיפר: "הפצוע שכב בצמחייה בצד הכביש בסמוך לאופניים כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלת ראש קשה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו". כל כיווני החקירה נבדקים, החל מתאונה עצמית ועד תאונת פגע וברח.