(צילום: דוברות בית חולים לנידאו)

הרקע לדקירתו של תלמיד כיתה י"א בבית הספר הטכנולוגי-דתי בנתניה, לפי החשד, הוא חיכוך בין תלמידים ילדי ישראל לבין תלמידים עולים חדשים מצרפת. הנער בן ה-16 שנדקר ונפצע באורח קל הוא עולה מצרפת. הוא התווכח עם תלמיד אחר, שהכה אותו באגרוף בראשו. הנער החזיר לו אגרוף - ואז הותקף, גם בדקירות, בידי תלמידים נוספים.
מיד לאחר התקרית, נמלטו שלושה תלמידים שלפי החשד היו מעורבים בקטטה. שניים מהם נעצרו כשעתיים לאחר מכן. "היו צעקות, שלושה תקפו תלמיד אחד ודקרו אותו", סיפרו תלמידים מבית הספר. "אחרי זה הם קפצו מעל הגדר וברחו, לא דרך השער כי שם יש שומר". לדבריהם, "אנחנו לא יודעים מה קרה ביניהם אבל היו צעקות, והם הרביצו לתלמיד אחד ודקרו אותו. היה מפחיד".
2 צפייה בגלריה
הפצוע מביה"ס הטכנולוגי בבית החולים לניאדו
הפצוע מביה"ס הטכנולוגי בבית החולים לניאדו
הפצוע מביה"ס הטכנולוגי בבית החולים לניאדו
(צילום: רענן בנן צור)
2 צפייה בגלריה
ביה"ס הטכנולוגי בנתניה
ביה"ס הטכנולוגי בנתניה
בית הספר שבו אירעה הקטטה
(צילום: רענן בנן צור)
התלמידים הוסיפו כי בשבוע שעבר הייתה גם קטטה בבית הספר, ושברו לאחד התלמידים את האף. "לא יודעים אם יש קשר בין שני האירועים, נראה לנו שמדובר בשני אירועים שונים. אבל מפחיד לבוא לבית ספר שבו יש דקירות ופצועים".
מעיריית נתניה נמסר: "העירייה מגנה וכואבת כל מקרה של אלימות ועושה כל מאמץ למגר את התופעה. המקרה הנ"ל נמצא בחקירת משטרה ובטיפול משרד החינוך, מנהל החינוך וצוות בית הספר. מיד עם קבלת הדיווח, הגיעה ראש העיר, מרים פיירברג איכר, לבית החולים לבקר את הנער ומשפחתו והבטיחה לסייע ככל שיידרש".
ד"ר מיכאל בן אקון, מנהל אגף ילדים בבית החולים לניאדו בנתניה, לשם פונה הנער, סיפר כי הוא נבדק ונמצא בהכרה מלאה. לדברי הרופא, הנער סובל מחבלה שטחית בראש וחבלת דקירה בירך השמאלית. "שתי הפציעות הן שטחיות ובסוף יסתכמו במספר תפרים לירך וקצת השגחה על הנער. החלק הכמובן המטריד הוא החלק מסביב - ילד הולך לבית ספר בבוקר ובסוף מסיים בחדר מיון בפצע דקירה וחבלה גם לראש וגם לירך", אמר.