שני ראשי ארגוני פשע נעצרו על ידי היאחב"ל בחשד לאיומים. בעיצומה של פרשה 512 שמעורבים השניים, ביחידה הארצית לחקירת פשיעה חמורה ובינלאומית החליטו היום (שני) לעצור אותם לחקירה בחשד שאיימו על גורמים במערכת אכיפת החוק.
הם יובאו להארכת מעצר בבית משפט השלום בראשון לציון לצורך המשך חקירה, אף שלמעשה הם עצורים עד תום ההליכים במסגרת התיק. על החקירה הוטל צו איסור פרסום.
1 צפייה בגלריה
אילוס אזיקים/תקיפה/אישום תקיפה תוקף אילוסתוקף אילוסתקיפה
אילוס אזיקים/תקיפה/אישום תקיפה תוקף אילוסתוקף אילוסתקיפה
אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
פרשה 512, נזכיר, כוללת את משפטם של כמה ראשי ארגוני פשע שנעצרו על ידי המשטרה בתום חקירה סמויה שנערכה שנים. במהלכה הצליחה המשטרה לגייס שמונה עדי מדינה. בין ראשי עולם הפשע שנעצרו בפרשה, יצחק אברג'יל, ריקו שירזי, אבי רוחן, מוטי חסין ועוד רבים ואחרים. בשנים האחרונות התנהל המשפט עצמו תחת אבטחה כבדה, והיו בו לא מעט דרמות עם הגעת עדי המדינה להעיד באולם בית המשפט.
שמיעת העדויות במשפט הסתיימה, וכעת ממתינים הצדדים להכרעת הדין. אלא שאתמול הגיעו חוקרי יאחב"ל לבתי הכלא שבו עצורים השניים ועצרו אותם לצורך חקירה. שם נאמר להם כי הם חשודים באיומים על אנשי אכיפת החוק. בשל צו איסור פרסום שהמשטרה מאריכה כבר כמה שנים לא ניתן לפרט את מהות האיומים, אולם על אף העובדה שהשניים נמצאים בכלא - החליטו כאמור במשטרה להביאם להארכת מעצר.