האלימות בחברה הערבית ממשיכה לגבות קורבנות: חביב זחאלקה (30), בן אחותו של ח"כ לשעבר ג'מאל זחאלקה, נורה הערב (שני) למוות בעיר כפר קרע בצפון. צוות של מד"א שהוזעק לזירה קבע את מותו. המשטרה פתחה בחקירה בחשד לרצח. מתחילת השנה נרצחו בחברה הערבית בישראל 145 בני אדם, רק 18 מקרים פוענחו.
1 צפייה בגלריה
חביב זחאלקה,  זירת הרצח בכפר קרע
חביב זחאלקה,  זירת הרצח בכפר קרע
הנרצח חביב זחאלקה והזירה בכפר קרע
הדיווח על הירי בכפר קרע התקבל במוקד 101 של מד"א במרחב שרון בשעה 22:04. חובש רפואת חירום עומר כבהה סיפר: "כשהגענו ראינו גבר יושב בתוך רכב, לאחר שהיה מעורב באירוע אלימות. הוא סבל מחבלות חודרות בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות, אך פציעתו הייתה קשה, ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו במקום".
מוקדם יותר היום נקבע בבית החולים סורוקה בבאר שבע מותו של הנער חמזה אבו סבית (17) שנפצע אנושות בשבת האחרונה מירי במהלך קטטה המונית ביישוב חורה בנגב. חקירה העלתה כי הקטטה פרצה על רקע סכסוך משפחתי.
"חבל מאוד שלא פותרים סכסוכים בשיחות", אמר תושב חורה. "רוב הסכסוכים נגמרים ברציחות ועם נפגעים. במה אשם נער כדי שירצחו אותו? חובה להרגיע את הרוחות".
בקלנסווה ובכפר קאסם נפצעו אתמול שני גברים מירי באורח בינוני. "ברוב המקרים אין מעצרים ואין ראיות", הלין תושב יישוב ערבי. "במקרים של רצח בחברה היהודית מגיעים לרוצחים תוך פחות מ-24 שעות".