3 צפייה בגלריה
בועז בר ענן, הר רינג'אני בלומבוק, אינדונזיה
בועז בר ענן, הר רינג'אני בלומבוק, אינדונזיה
נפל בהר באינדונזיה. משפחתו מבהירה: "היה זהיר ומחושב"
(מתוך אינסטגרם)
חמישה ימים אחרי התאונה הטראגית שבה נהרג בעז בר ענן בנפילה מהר באינדונזיה, אחיו יואב שיתף הבוקר (שלישי) כי ‎"בעצב כבד, אנחנו מודיעים שבעז איננו. בעז מת בתאונה בעת שטייל בחו"ל. הוא עלה לפסגת הר, ונפל מגובה רב".
בעז, רווק בן 37 מתל אביב, עבד כמתכנת, התפטר ולקח חופש בלתי מוגבל כדי לטייל בעולם. בסוף השבוע טיפס על הר הגעש רינג'אני שבאי לומבוק. כשהגיע לגובה של 3,766 מטר, מעד ונפל למדרון בעומק של כ-150 מטרים. אתמול, לאחר שלושה ימי חילוץ במזג אוויר קיצוני צוותי החילוץ הצליחו להגיע אל גופתו. כזכור, לאינדונזיה אין יחסים דיפלומטיים עם ישראל, אך משרד החוץ מטפל בהעברת גופתו לקבורה בישראל.
3 צפייה בגלריה
בועז בר ענן
בועז בר ענן
בעז בר ענן
(מתוך אינסטגרם )
3 צפייה בגלריה
בעז עם החברים בישראל
בעז עם החברים בישראל
התמונה האחרונה עם החברים. בעז בביקורו בישראל לפני חודש
בניגוד לפרסומים בתקשורת האינדונזית המשפחה מבהירה שנפילתו לא נגרמה כי פעל בניגוד להוראות וצילם סלפי. "בעז היה אדם זהיר ומחושב. הוא מעד כשמטיילת אחרת התכוננה לצלם אותו, עומד במקום שבו עמדו מטיילים אחרים קודם לכן. המשפחה והחברים המומים וכואבים, ומתקשים מאוד לעכל את האסון", כתב אחיו.
הוא סיפר על בעז: "הוא היה הבן הצעיר והאהוב שלנו. מבריק, רגיש ואוהב. עשיר במחשבה מקורית ועמוקה. צנוע, שקט, מצחיק ורציני מאוד בכל הקשור למוזיקה. אהב מאוד את שני האלבומים הראשונים של וויזר, אבל לא כמו ששנא כל אלבום שהגיע אחריהם. מלא תשוקה וחדור מטרה, אכל את כל ההמבורגרים בניו יורק. בעז, אנחנו אוהבים אותך מאוד ולא מסוגלים לדמיין את החיים בלעדיך".
החיפושים באינדונזיה
(צילום: מגנוס, SAR)

חברתו של בעז, חן קריב יפת, סיפרה כי איבדה "חבר עם לב זהב". לדבריה, "הוא אהב לטייל והיה מאוד אחראי ומחושב. כולנו שבורים. לפני חודש הוא ביקר בארץ. נפגשנו, הוא חיבק אותי, אמר כמה הוא שמח שנפגשנו ויצא שוב לדרך".
חברו אור מזרחי הוסיף: "מדובר באחד האנשים הכי אינטליגנטים, עמוקים ורגישים שהכרתי. אפשר היה לדבר איתו על כל נושא. הוא למד פילוסופיה, פסיכולוגיה ומדעי המחשב באוניברסיטת בן גוריון, היה בעל חוש הומור מיוחד ואהב טיולים, פסטיבלים וחוויות".