השקה בת 12 באלכוהול ואנס אותה: הפרקליטות הגישה היום (ב') כתב אישום נגד בן 17 בטענה שאנס ילדה בת 12 שהגיעה לביתו. כתב האישום, שהוגש לבית המשפט המחוזי לנוער בבאר שבע, מייחס לו עבירות אינוס, מעשים מגונים ואיומים. סנגורו טוען כי הוא מכחיש את המיוחס לו וכי הדברים "נעשו בהסכמה", אף שמדובר בילדה מתחת לגיל ההסכמה. הפרקליטות ביקשה לעצור אותו עד תום ההליכים.
התיק שעליו פורסם אתמול ב-ynet נחקר על ידי תחנת דימונה, בשיתוף עם מרכז הגנה לילד בית לין בבאר שבע. לבית המשפט הגיעו אמו של הנאשם ואחותו, שסיפרו כי מדובר בתלמיד ישיבה לשעבר שהגיע לבקר את אחיו ביישוב בדרום ונשאר אחרי שמצא עבודה כשליח פיצה.
1 צפייה בגלריה
אילוס אזיקים/תקיפה/אישום תקיפה תוקף אילוסתוקף אילוסתקיפה
אילוס אזיקים/תקיפה/אישום תקיפה תוקף אילוסתוקף אילוסתקיפה
אילוסטרציה. משפחתו של הנאשם: "הוא חף מפשע"
(צילום: shutterstock)
סנגורו של הנאשם באונס ילדה: "זה היה בהסכמה"

מחוץ לאולם הן אמרו ל-ynet כי הן מאמינות שהוא חף מפשע: "הוא ילד טוב ותמים. הוא למד בישיבה בבני ברק. אין מצב שעשה את מה שאומרים שעשה. אין ילד יותר תמים ממנו, הוא לא יודע מה זה. הוא נפל בפח. האמת תצא לאור. אנחנו מאמינות בו. הוא הגיע לבקר את אחיו. הוא לא היה עושה את הדברים האלה".
סנגורו של הצעיר, עו"ד ירון פורר, הוסיף: "הוא מכחיש את החשדות נגדו וטוען כי הכול היה בהסכמה. אנחנו נלמד את התיק ונבקש תסקיר שירות מבחן על מנת שבישיבה הבאה נבקש מבית המשפט את שחרורו לחלופת מעצר".
יש לציין שבניגוד לדברי עורך הדין בעילת קטינה מתחת לגיל 14 אסורה בכל הנסיבות, והיא קרויה אונס סטטוטורי. ההתייחסות אליה היא בסעיף 345(א)(3) לחוק העונשין, שכותרתו "אינוס". מדובר בחזקה לפיה קטינה מתחת לגיל 14 אינה יכולה "להסכים להיבעל". הסכמתה או אי הסכמתה של הקטינה אינה מעלה ואינה מורידה, ובכל מקרה בו תוכח בעילת קטינה מתחת לגיל 14, ייאשם הבועל באינוס.