גילי רוזנשטיין (66), תושב קרית אונו, רוכב אופני כביש מקצועי, נדרס למוות ביום שישי בבוקר בכביש 40 סמוך למושב ניר בנים. המשטרה עצרה את הנהג, צעיר בן 21, שנחקר במשטרה. הנהג, תושב מושב זרחיה שבדרום, חשוד כי נהג תחת השפעת סמים. נלקחו ממנו דגימות לצורך בדיקה ומעצרו הוארך עד מחר בבית משפט השלום בב"ש.
2 צפייה בגלריה
גילי רוזנשטיין ז"ל
גילי רוזנשטיין ז"ל
מקדימה: גילי רוזנשטיין ז"ל. "היו לו הישגים מעולים ברכיבה"
רוזנשטיין, אב לילד, יצא כהרגלו ביום שישי בבוקר לרכיבה ארוכה ועלה על כביש 40 לכיוון דרום. סביב השעה 8 בבוקר הוא נפגע מרכבו של הצעיר. הוא פונה במצב אנוש לבית החולים קפלן ברחובות ושם נקבע מותו. חקירת התאונה עדיין נמשכת. רוזנשטיין הוא רוכב אופני כביש מוכר בקרב קהילת הרוכבים. הוא בוגר קורס מאמני אופניים במכללת וינגייט, והשתתף בשתי מכביות ובאליפויות ישראל.
"הוא היה מקצוען אמיתי ורכיבה על אופניים הייתה כל החיים שלו. הוא נהג לרכוב יחד עם קבוצת רכיבה אבל לפעמים גם היה יוצא לרכב לבד כמו ביום שישי האחרון. אני דיברתי איתו ערב לפני. היו לו הישגים מעולים ברכיבה על אופניים", סיפר בנו עיטם רוזנשטיין. בני המשפחה עדיין לא יודעים מה קרה בתאונה. "אבא היה רוכב אופניים מאוד מקצועי והקפיד על כללי הבטיחות. אנחנו לא יודעים מה גרם לתאונה, עדיין לא קיבלנו הסברים".
עוד סיפרו בני המשפחה כי "לגילי התגלה סרטן בלבלב לפני 5 שנים. בדרך נס, ובזכות התגייסותם של החברים והמשפחה ושל הצוות בתל השומר, הוא עבר ניתוח קשה, והצליח לצאת מזה. ההתאוששות שלו הייתה איטית וקשה, כמעט בלתי אפשרית, אבל גילי היה סוג של נס. הוא התאושש מהניתוח וחזר לרכב על אופניים ואפילו הגיע לאותם הישגים כמו לפני הניתוח. כל החבורה של הרוכבים, חברים שלו, לקחו אותו בידיים והחזירו אותו לפעילות".
2 צפייה בגלריה
גילי רוזנשטיין ז"ל
גילי רוזנשטיין ז"ל
גילי רוזנשטיין ז"ל. התאושש מסרטן
בשנים האחרונות אירעו לא מעט תקריות של דריסת רוכבים. רק לפני כחודשיים נדרס למוות גיא תימור ז"ל, סגן אלוף ישראל ברכיבה על אופני כביש. תימור ז"ל נדרס על ידי צעיר שנסע בפראות בצומת נהורה שבחבל לכיש, כשהוא תחת השפעת סמים ואלכוהול. לאחרונה הוגש נגדו כתב אישום בגין רצח.