תיעוד מהעימות בתחנת בדלק בצפון

לשכת התביעות של המשטרה הגישה היום (רביעי) כתב אישום לבית משפט השלום בנצרת נגד רופא בכיר בן 34 מהצפון ובן דודו בגין תקיפת צעיר בן 19 בתחנת דלק באזור העמקים, וכן בתקיפה של צעיר אחר בשנות ה-20 לחייו באזור בית שאן.
פקד חיים סיבוני, קצין החקירות של תחנת תבור, הסביר כי "במוצאי השבת האחרונה קיבלנו דיווח על תקיפה בתחנת דלק באזור העמקים. שוטרי סיור שהגיעו למקום איתרו צעיר בן 19 כשהוא חבול. הוא פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים העמק בעפולה. במקביל, השוטרים פרקו את מצלמות האבטחה של תחנת הדלק וזיהו שני אנשים מגיעים ברכבם לתחנה. הקורבן ישב לתומו במקום ואז התפתח עימות בין בן הדוד של הרופא לבין הקורבן, כשבן הדוד מטיח בו שהוא מסתכל לעברו".
2 צפייה בגלריה
רופא ובן דודו תוקפים צעיר בתחנת דלק באזור העמקים
רופא ובן דודו תוקפים צעיר בתחנת דלק באזור העמקים
העימות בתחנק הדלק
לפי סיבוני, "ואז ראינו בסרטונים שהוויכוח המילולי הופך לתקיפה פיזית, כשבן הדוד תוקף את הקורבן ומפיל אותו לרצפה, וממשיך להכות בו. אז הרופא, שהוא הנאשם השני, יוצא מהרכב ומתנפל על הקורבן באגרופים בעוצמה, דורך עם רגלו על ראשו ופניו של הקורבן מספר פעמים עד שהגיעו מספר אנשים והפרידו. רק אז הרופא ובן דודו עזבו את תחנת הדלק". זמן קצר לאחר מכן הגיעו חוקרי תחנת תבור לבתיהם של החשודים ועצרו אותם לחקירה.
"תוך כדי תחילת החקירה הגיע אזרח נוסף לתחנה וסיפר על שני צעירים שהיו ברכב שברולט ותקפו אותו בזמן שבילה באזור בית שאן. הוא רשם את מספר הרכב והבנו מיד שמדובר באותם חשודים. תחילה הם הכחישו את שני האירועים, ורק כשהטחנו בהם את הסרטונים מתחנת הדלק הם הבינו שאין מה לשקר, ונאלצו להודות בשני המקרים. אין סיבה הגיונית לתקיפות, זולת בריונות חסרת רסן. ההתנהגות של שניהם ברף האלימות הגבוה שמחייב מעצר עד לתום ההליכים. גם כשהם רואים את הקורבן שרוע על הרצפה הם ממשיכים לתקוף אותו באלימות", סיכם סיבוני.
עו"ד הייתם דראושה, המייצג את שני הנאשמים, מסר: "הרופא הבכיר כופר לחלוטין בכל כתב האישום. מדובר ברופא נורמטיבי ומכובד לחלוטין, ללא עבר פלילי או רבב. הוא הקורבן בסיטואציה הזו. לצערי הרב במקום שיטפל בחולים ויציל חיי מטופלים בבית החולים הוא עצור לצד עבריינים ופושעים בגלל תלונת שווא. נדרוש לשחררו כדי שיוכל להמשיך ולטפל בחולים, אין הגיון להחזיקו במעצר".
הרופא ובן דודו נאשמים בתקיפה וחבלה ממשית על ידי שניים או יותר, תקיפה סתם ותקיפה סתם על ידי שניים או יותר.