דאג אמהוף, בעלה של סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס, הודה בסוף השבוע כי ניהל רומן במהלך נישואיו הראשונים, שנים לפני שפגש את המועמדת הדמוקרטית לנשיאות. אמהוף הודה ברומן שניהל מחוץ לנישואים אחרי ש"הדיילי מייל" הבריטי דיווח כי הייתה לו מערכת יחסים עם מורה שעבדה בבית הספר היסודי שבו למדו ילדיו, בקולבר סיטי שליד לוס אנג'לס לפני כ-15 שנים. לפי הצהובון, האישה נכנסה להריון ועשתה הפלה.
אמהוף מציג את האריס כמועמדת לנשיאות
(צילום: רויטרס)

אמהוף, שהיה אז עורך דין בתחום הבידור, היה נשוי לקרסטין אמהוף, מפיקת סרטים, ולשניים נולדו שני ילדים. בני הזוג הגישו בקשה לגירושים ב-2009, הוא הכיר את האריס ב-2013 והשניים נישאו בשנה שלאחר מכן.
"במהלך נישואיי הראשונים קרסטין ואני עברנו תקופות קשות בגלל דברים שעשיתי", אמר אמהוף בהצהרה שפרסם. "לקחתי אחריות ובשנים שחלפו מאז עברנו דברים כמשפחה ויצאנו חזקים יותר מהצד השני". הקמפיין של הנשיא ג'ו ביידן גילה את הרומן במהלך בדיקת הרקע שעשה להאריס כשהייתה מועמדת לתפקיד סגנית הנשיא ב-2020, אבל הגיע למסקנה כי לא מדובר בפרט בעייתי. האריס ידעה על הרומן לפני שנישאה לאמהוף.
בשנים שחלפו מאז גירושיהם, דאג וקרסטין התייחסו לעתים קרובות זה לזה כידידים, ושניהם מכנים את האריס כ"הורה משותף" לשני ילדיהם, שעכשיו כבר בוגרים. קרסטין הגנה לאחרונה על האריס, לאחר שצפו מחדש דבריו של ג'יי די ואנס, סגנו המיועד של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ, שתקף את האריס כ"אשה אומללה ללא ילדים". אמהוף אמרה כי ההתקפות על האריס "חסרות בסיס" ושיבחה את תפקידה במשפחה.
1 צפייה בגלריה
קמלה האריס עם בעלה דאגלס דאג אמהוף ארה"ב בחירות 2024
קמלה האריס עם בעלה דאגלס דאג אמהוף ארה"ב בחירות 2024
האריס ואמהוף. הרומן עלה בבדיקת הרקע בבחירות 2020, הקמפיין של ביידן קבע - לא מדובר בפרט בעייתי
(צילום: Olivier DOULIERY / AFP)
אחרי הדיווח על הרומן, פרסמה אתמול אמהוף הודעה שבה כתבה: "דאג ואני החלטנו לסיים את נישואינו ממגוון סיבות לפני שנים רבות. הוא אבא נהדר לילדים שלנו, ממשיך להיות חבר נהדר עבורי ואני ממש גאה במשפחה המשולבת החמה והתומכת שדאג, קמלה ואני בנינו יחד".
האריס העבירה את סוף השבוע בדיונים אחרונים לקראת החלטה סופית לגבי הסגן המיועד שלה. היא אמורה להיפגש היום עם שלושת המועמדים שנחשבים למובילים: מושל פנסילבניה ג'וש שפירו, מושל מינסוטה טים וולץ והסנטור מארק קלי מאריזונה. לפי מקורות בקמפיין של האריס, היא בוחנת גם שמות מועמדים שלא פורסמו. האריס צפויה להודיע על החלטתה לא יאוחר מיום שלישי.