אדם ירה אתמול (חמישי) בשעות הצהריים לעבר מסעדת אבו חסן ברחוב הדולפין ביפו, ופצע את אחד העובדים באורח קל עד בינוני. העובד הפצוע פונה על-ידי צוות מד"א לבית החולים, לצד פצוע נוסף במצב קל. כוחות משטרה הגיעו לזירה ופתחו בחקירה. לעת עתה לא דווח על מעצרים וכל כיווני החקירה נבדקים.
על-פי החשד ועדויות מהמקום, הרקע למעשה הוא ויכוח שהתרחש בתוך המסעדה בין אחד המבקרים לעובדים בגלל אי-שביעות רצונו מהשירות. המבקר יצא מהמקום ואחרי זמן קצר התבצע הירי לעבר המסעדה, שכתוצאה ממנו נפגע אחד העובדים.
2 צפייה בגלריה
אירוע ירי לעבר מסעדה ביפו
אירוע ירי לעבר מסעדה ביפו
זירת אירוע הירי לעבר מסעדת אבו חסן ביפו
2 צפייה בגלריה
  מסעדת אבו חסן סגורה בגלל הירי
  מסעדת אבו חסן סגורה בגלל הירי
( צילום: רועי רובינשטיין)
תושב המקום סיפר: "הוויכוח היה ממש על שטויות. לא היה צריך להגיע למצב כזה. לירות על מסעדה מוכרת זה עוד קו אדום. על המשטרה להגיע ליורה שהיה יכול לרצוח מישהו בגלל מעשיו החמורים".
תושב אחר אמר: "אני תמיד אוכל במסעדה הזו. יש להם אוכל טעים, שירות מעולה וכבוד. אני מגנה את הירי שהיה. על היורה להבין שהמעשה שעשה הוא לא פחות מרצח. אם הוא לא היה מרוצה מהשירות או ממשהו אחר, הוא יכול לפתור את העניין בשיחה מכובדת ולא בירי לעבר מסעדה שהיו בה אנשים שישבו לאכול". עוד הוא ציין: "אמשיך לאכול במסעדה והירי הזה לא ירתיע אותנו. על המשטרה להגיע אליו לפני שיחזור על המקרה במקום אחר. הפעם היה פצוע אבל בפעם אחרת המעשה אולי יסתיים ברצח".
א', שישב במסעדה בזמן האירוע, סיפר ל-ynet שהוא התרחש בסביבות השעה רבע לשתיים, כאשר המסעדה הייתה די מלאה. "פתאום הגיעה מכונית וירתה שלוש יריות לכיוון המסעדה והמטבח שלה. הייתה פאניקה ואנשים התכופפו והתחבאו מאחורי השולחנות", הוא תיאר. "העובדים החלו לצעוק שמדובר בירי מרכב חולף ואחד מהם, שעבד במטבח, נפצע ברגל, נראה לי מרסיס. אני יודע שאירועים כאלה קורים, גם ביפו, אבל זה היה מוזר כי אבו חסן הוא מוסד".