סרטון האיומים של בן יהודה
(מתוך טוויטר )

כתב אישום הוגש היום (רביעי) לבית משפט השלום בירושלים נגד פעיל הליכוד רמי בן יהודה, בגין איומים שהשמיע נגד המשנה לפרקליט המדינה ותובעת במשפט נתניהו עו"ד ליאת בן ארי, ובנה תומר שוויקי.
2 צפייה בגלריה
רמי בן יהודה נגד התובעת ליאת בן ארי
רמי בן יהודה נגד התובעת ליאת בן ארי
"איפה הבן שלך?". ליאת בן ארי ורמי בן יהודה
(צילום: מוטי קמחי)
לפי כתב האישום שהגישה המשטרה, בן יהודה הגיע בדצמבר האחרון לבית משפט השלום בתל אביב על מנת להביע תמיכה בפעילת ליכוד נוספת, אורלי לב, שפרסמה בעבר טענות על כך שבן ארי עזרה לבנה לחמוק ממשפט לאחר שהכה שוטר. בן יהודה אמר בסרטון התמיכה בלב: "ראיתם במשפט של אורלי לב על מה פרקליטת מדינה הייתה מועמדת? אני אגיד, איפה הבן שלך? בואי תגלי לנו איפה הבן שלך נעלם? תומר שוויקי, איפה אתה? אנחנו מחפשים אותך! הבן של ליאת בן ארי אתה, בוא תגיד לנו מה הבעיה".
על פי כתב האישום, "במעשיו אלה, איים הנאשם בפגיעה שלא כדין בגופו או בשמו הטוב של בנה של המתלוננת (ליאת בן ארי) בכוונה להפחיד או להקניט את המתלוננת, את בנה ואת המשתמשים ברשת".
2 צפייה בגלריה
גלי בהרב מיארה
גלי בהרב מיארה
"תופעת הפגיעה בעובדי ציבור - מטרתה להלך עליהם אימים". היועמ"שית גלי בהרב מיארה
(צילום: גיל נחושתן)
בן ארי הגישה את התלונה בחודש דצמבר בלהב 433, כמה ימים אחרי שהוצא צו למניעת הטרדה מאיימת נגד אורלי לב, פעילת ליכוד אחרת שהתבטאה נגד התובעת במשפט נתניהו. לאחר הגשת התלונה, היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב-מיארה הגישה בקשה לצו למניעת הטרדה מאיימת נגד בן יהודה, וזו התקבלה. הצו שהוציא בית המשפט אסר עליו לפרסם בעצמו ובאמצעות אחרים כל פרסום הנוגע לבנה של בן ארי, והורה לבן יהודה הסיר כל פרסום מהרשתות החברתיות המתייחס לבנה של בן ארי, או המייחס קשר משפחתי בינה לבין החשוד האלמוני בפגיעה באורלי לב.