אלימות ללא הפסקה: גבר כבן 30 נפצע הערב (ו') באורח קשה בפיצוץ רכב ברחוב בן בעמי בעכו, כשהרקע לאירוע פלילי. חבלן וכוחות משטרה הגיעו למקום, אספו ממצאים וביצעו סריקות אחר חשודים. באירוע נפצעו באורח קל עד בינוני גם ילד בן 4.5 ונערה בת 15.
זירת פיצוץ הרכב בעכו
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
2 צפייה בגלריה
זירת פיצוץ הרכב בעכו
זירת פיצוץ הרכב בעכו
זירת פיצוץ הרכב בעכו
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
ממד"א נמסר: "בשעה 21:34 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב אשר על פיצוץ ברכב ברחוב בן עמי בעכו. חובשים ופרמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים למרכז הרפואי לגליל בנהריה גבר כבן 30 במצב קשה עם חבלות בגפיים".
חובש ביחידת האופנועים של מד"א פראס סלאמה סיפר: "הפצוע שכב על הכביש בסמוך לרכב הבוער כשהוא בהכרה וסובל מחבלות קשות בגפיים. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים והנחת חסמי עורקים ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה".
מנהל תחנת מד"א בעכו, פרמדיק עמוס דדון, סיפר: "הגענו לזירת האירוע בכוחות גדולים. הענקנו טיפול רפואי לגבר שנפצע באורח קשה ושכב על בכביש ופינינו אותו בדחיפות לבי"ח. ביצענו סריקות בזירה במהלכן איתרנו את הילד שלפי מה שנאמר לנו היה גם כן ברכב בזמן הפיצוץ. הוא היה בהכרה מלאה וסבל מחבלה קלה בגפיים ולאחר טיפול ראשוני בשטח הוא פונה לבית החולים באמבולנס של מד"א".
מדוברות כבאות והצלה נמסר כי שני צוותי כיבוי, בפיקודו של רשף איתי תמיר, השתלטו על הדליקה שפרצה ברכב ומנעו התפשטותה לרכבים סמוכים.
במקביל, צעיר כבן 25 וילדה כבת חמש נפצעו באורח בינוני בעת שישבו בתחנת אוטובוס בג'סר א-זרקא. הירי לעברם הגיע ככל הנראה מתוך אולם אירועים סמוך. צוות מד"א פינה את השניים לבית החולים הלל יפה בחדרה.