אתר ההזמנות בוקינג.קום יתחיל לסמן השבוע מקומות לינה באזורי סכסוך בעולם עם אזהרת מסע למטיילים, בהם גם אזורים מעבר לקו הירוק שנמצאים בשליטתה של ישראל. הסימון, שצפוי לפגוע במקומות אירוח של ישראלים בהתנחלויות, יחל ככל הנראה כבר ביום חמישי הקרוב. כך פורסם אמש בתוכנית הצינור ברשת.
1 צפייה בגלריה
מטה בוקינג האג
מטה בוקינג האג
יסמנו אזהרת מסע להתנחלויות בישראל. בוקינג.קום
(צילום: shutterstock)
בין היישובים שבהם תופיע האזהרה נמצאים גם אריאל ומעלה אדומים, ולפי הפרסום, הנוסח שצפוי להופיע לצד אותם מקומות לינה הוא ש"ביקור באזור הזה עלול להיות מלווה בסיכון מוגבר לבטיחות, לזכויות אדם וסיכונים אחרים לאורחים ולקהילה המקומית".
לפי נציגות החברה בארץ, ישראל לא תהיה המדינה היחידה שעליה יחול הסימון החדש. "הסימון יופיע באזורי קונפליקט נוספים בעולם", אמרו בחברה ל-ynet. כמו כן, הסימון יחול גם על בתים של פלסטינים.
מבוקינג.קום נמסר בתגובה: "המשימה שלנו היא להקל על כל אחד ואחת לחוות את העולם. בהתאם למשימה זו, אנו מנסים להבטיח כי ללקוחותינו יהיה מידע על מנת לקבל החלטות אודות יעדים אליהם הם שוקלים לנסוע. אזורים מסוימים בעולם המושפעים מסכסוך עלולים לגרום לסיכון גדול יותר למטיילים, ולכן אנו מספקים ללקוחותינו מידע המסייע לקבל החלטות ומעודדים אותם לבדוק הנחיות מסע רשמיות של הממשלה שלהם כחלק מתהליך קבלת ההחלטות".