אבנר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, פנה לעורכי ויקיפדיה בשבוע שעבר בבקשה יוצאת דופן. נתניהו הבן ביקש להסיר את הערך על אודותיו. בימים הקרובים תתקיים הצבעה בעניין, ונתניהו ביקש מהעורכים להצביע בעד המחיקה.
בדף השיחה של הערך של נתניהו הבן התעורר דיון בשאלה אם יש למחוק את הערך. "אני מושא הערך (אבנר נתניהו), ואני לא רואה חשיבות לציבור בקיום ערך זה. הערך דל בכל מקרה״, כתב אבנר נתניהו באותו דיון.
1 צפייה בגלריה
אבנר נתניהו דיון על התלונה שהגיש נגד עורך הדין ברק כהן על הטרדה
אבנר נתניהו דיון על התלונה שהגיש נגד עורך הדין ברק כהן על הטרדה
אבנר נתניהו
(צילום: טל שחר)
אבנר נתניהו ב"המרדף"

אחד המשתתפים שמתנגד להסרת הערך טען כי מדובר בערך חשוב: ״אם אבנר נתניהו מאובטח על ידי היחידה לאבטחת אישים, הוא לא יכול לטעון שהוא אינו דמות ציבורית". משתתף אחר כתב: "ערך שלא מעניין וצריך להימחק. באמת אין שום סיבה לערך זה".
"למיטב זיכרוני הוא השתתף בסרטון תעמולה לבחירות לטובת אביו כמה ימים לפני הבחירות", כתב משתתף נוסף. "עקב כך, לדעתי, לא רשאי לטעון 'חוסר עניין ציבורי'".
עורך נוסף בוויקיפדיה כתב שהוא תומך במחיקת הערך: "בהנחה שהמבקש הוא אכן אבנר נתניהו, אזכיר שבערך אהוד ברק, למשל, אפילו שמות בנותיו אינם מופיעים, ובצדק - ילדי ראש ממשלה הם כאחד האדם, ייכתב עליהם ערך רק כאשר הם זכאים לכך בזכות עצמם ולא בזכות ייחוס אבות".