הממשלה סגרה את פעילות רשת אל-ג'זירה בישראל, אך בינתיים מאפשרת באין מפריע לרשת אל-מיאדין הלבנונית - שמזוהה באופן ישיר עם חיזבאללה - לשדר באין מפריע. כך קרה שבאופן אבסורדי, כתבת הערוץ הנאא מחאמיד שידרה היום (ראשון) מזירת הטבח במג'דל שמס, יממה אחרי ש-12 ילדים ונערים נרצחו שם מירי רקטה של חיזבאללה.
כתבת אל-מיאדין מדווחת מזירת האסון במג'דל שמס

2 צפייה בגלריה
כתבת אל-מיאדין מדווחת מזירת האסון במג'דל שמס
כתבת אל-מיאדין מדווחת מזירת האסון במג'דל שמס
שידורי אל-מיאדין מזירת הטבח במג'דל שמס
2 צפייה בגלריה
כתבת אל-מיאדין מדווחת מזירת האסון במג'דל שמס
כתבת אל-מיאדין מדווחת מזירת האסון במג'דל שמס
כתבת אל-מיאדין מדווחת מזירת האסון במג'דל שמס
מחאמיד דיווחה מהמקום בזמן שבחלק העליון של המסך נכתב: "מג'דל שמס - הגולן הסורי הכבוש". בשידור החי היא סיפרה על ההרוגים, על ההלוויות ועל האבל במקום. לדבריה, אלפי אנשים הגיעו לנחם את משפחות הנרצחים, "גם הפלסטינים". לאחר מכן דיווחה גם על העימותים בין התושבים לשרים שהגיעו למקום, וטענה כי השרים גורשו - ונאמר להם שהם "אחראים" ו"רוקדים על הדם". לאחר מכן הסבירה על מאבק הדרוזים סביב הקמת טורבינות הרוח, פירטה על הכחשת חיזבאללה והוסיפה כי ישראל אמרה שתגיב על פגיעת הרקטה.
בהמשך, תיארה הכתבת "סצנה של התנגדות לכיבוש", לדבריה, בגולן, וטענה כי גם במג'דל שמס "מטילים ספק בסיפור הישראלי שלפיו חיזבאללה הוא האחראי לפיצוץ במגרש".
אל-מיאדין הלבנוני הוא ערוץ המקורב לחיזבאללה ומשמש להפצת תעמולת הארגון. לקיחות האחריות של ארגון הטרור ומסריו מתפרסמים גם שם בחודשים האחרונים, יחד עם אמצעי תקשורת אחרים כמו אל-מנאר, שגם הם מהווים שופר של חיזבאללה. ב-15 בנובמבר, נזכיר, חתם שר התקשורת שלמה קרעי על צווים שמגבילים את שידורי אל-מיאדין בישראל למשך 30 ימים. הוא עשה זאת אחרי חוות דעת של גורמי הביטחון בישראל, ואחרי אישור הקבינט המדיני-ביטחוני. הצווים הללו פקעו ב-14 בדצמבר, ולאחר מכן קרעי חתם על הארכתם ב-30 ימים נוספים. אלא שב-13 בינואר פקעו התקנות, וכעת יכול הערוץ הלבנוני לשדר באין מפריע משטח ישראל - בזמן המלחמה.
בלבנון, נציין, טוענים כי אין הוכחות שחיזבאללה שיגר את הרקטה - וארגון הטרור עצמו מכחיש זאת, על אף שלקח אחריות על ירי למוצבים בסמוך לשעות הפגיעה, ועל אף שהרקטה שהתפוצצה בזירה - פלק 1 - נמצאת רק ברשות הארגון.
השר קרעי מסר בתגובה לכתבה: "הצבא מוזמן לקחת את הכתבת ולזרוק אותה מעבר לגבול. לתת לכתבת חיזבאללה לשדר ממקום הטבח שחיזבאללה ביצע, זה מופרך בכל קנה מידה. גם לגבי אל-מיאדין, כמו אל-ג'זירה, ביקשנו חוות דעת של גורמי הביטחון כדי לסגור אותם על-פי החוק. אל-ג'זירה קיבלה עדיפות מטעמים מובנים ונסגרה, ואל-מיאדין עדיין בתהליך. לכשיתקבלו חוות הדעת ויתקבל האישור, נסגור מיידית".