נערה בת 12 מבני ברק נהרגה אמש (שני) מפגיעת רכב בכביש 669, סמוך לסחנה שבגלבוע. היא פונתה תחילה לבית חולים במצב אנוש, שם נאלצו לקבוע את מותה. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות המקרה.
1 צפייה בגלריה
זירת התאונה ליד הסחנה
זירת התאונה ליד הסחנה
זירת התאונה ליד הסחנה
(צילום: דוברות מרחב עמקים)
לפי המשטרה, הנערה חצתה את הכביש שלא במעבר חצייה - ונפגעה מרכב. כתוצאה מכך היא פונתה לבית החולים העמק שבעפולה. שוטרים ובוחני תאונות הדרכים של מחוז צפון הגיעו אמש לזירת התאונה והחלו כאמור לחקור את נסיבות המקרה.
במוקד 101 של מד"א התקבל אמש דיווח בשעה 19:57 במרחב גלבוע על הולכת רגל שנפגעה מרכב ליד הסחנה. חובשים ופרמדיקים של הארגון העניקו לה טיפול רפואי תוך ביצוע פעולות החייאה, וכשהיא עם חבלת ראש.
חובש רפואת חירום במד"א יהודה בן שטרית סיפר: "הגענו למקום וראינו את הילדה שוכבת על הכביש, לאחר שנפגעה מרכב, כשהיא מחוסרת הכרה וסובלת מחבלה משמעותית בראש. לאחר בדיקות רפואיות היא הייתה ללא דופק ונשימה, ומיד התחלנו בביצוע פעולות החייאה מתקדמות. פינינו אותה לבית חולים בדחיפות".
חובש הצלה שבתי מוזס, שהיה גם הוא בזירה, סיפר: "הגעתי לזירת תאונת דרכים קשה, בה מצאתי ילדה כבת 12 שוכבת על הכביש מחוסרת הכרה עם חבלת ראש קשה לאחר שנפגעה מרכב. יחד עם חובשים ופרמדיקים של מד"א והצלה, ביצענו בה פעולות החייאה מתקדמות, והיא פונתה תוך כדי המשך פעולות החייאה, לחדר הטראומה בבית החולים העמק בעפולה".
דובר זק"א ישראל חסיד אמר כי "לצערנו בכל תקופת בין הזמנים אנחנו בארגון זק"א מטפלים באסונות קשים. אנא מכם - עם מעט חשיבה ותשומת לב, הגברת המודעות והכנה ראויה לטיול, נוכל למנוע את האסון הבא שלא יקרה חס וחלילה".