2 צפייה בגלריה
 אילוסטרציה תקיפה
 אילוסטרציה תקיפה
החשד: האלמוני עקב אחר הילדה שהלכה ברחוב ותקף אותה "בחומרה". אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
המשטרה מחפשת אחר אלמוני שעל פי החשד תקף מינית ילדה בת 8 בחיפה בעת שהלכה ברחוב, ולאחר מכן נמלט מהמקום. החקירה נפתחה ביום ראשון, אז דיווחו הורי הילדה כי בתם הותקפה מינית בידי גבר זר.
לפי החשד, התקיפה אירעה בשעות היום. החשוד, כך מעריכים החוקרים, עקב אחריה. הוא ניצל שעת כושר כדי לתקוף אותה מינית "בצורה חמורה". מאז קבלת התלונה המשטרה מבצעת סריקות ברחובות שונים באותה שכונת מגורים, זאת לצד איסוף ממצאים בזירה.
2 צפייה בגלריה
משטרה
משטרה
"מבינים את לחץ ההורים בשכונה, נעשה הכל ללכוד את החשוד"
(צילום: shutterstock)
במשטרה ציינו כי הם "רואים בחומרה רבה מאוד את המקרה" ופועלים באמצעים שונים ומגוונים כדי להביא למעצרו של החשוד. "נעשה הכל כדי ללכוד אותו", ציין גורם משטרתי בשיחה עם ynet.‌ ‏במרחב כרמל של המשטרה החליטו להקים צוות חקירה מיוחד לחקירת המקרה.
‏כצפוי, המקרה עורר דאגה רבה בקרב תושבים והורים המתגוררים בשכונה. בהודעות המועברות בקבוצות הוואטסאפ המקומיות נשלחת אזהרה להורים מפני "פדופיל שמסתובב בשכונה ותוקף ילדים". בין השאר כותבים ההורים זה לזה כי "יש לשמור על הילדים" ולהזהיר אותם שלא לדבר עם אנשים זרים ולהישמר.
באותן הודעות קבוצתיות נטען כי "מספר ילדים" הותקפו מינית באותה השכונה, למרות שלמשטרה לא ידוע על מקרה נוסף מעבר לאותו מקרה של הילדה בת ה-8 שהותקפה בתחילת השבוע. "אנחנו מבינים את הלחץ של ההורים", ציינו במשטרה. "כמובן שאחרי מקרה כזה יש דאגה רבה בקרב הורים, זה טבעי. אנו פועלים כדי להגביר את תחושת הביטחון וגם להביא לאיתור החשוד".
17 שנות מאסר לשחר רימוני, שאנס ילדה בת 10
(צילום: אביהו שפירא )

באפריל האחרון נגזרו 17 שנות מאסר על שחר רימוני (22), תושב חיפה שהורשע באונס ילדה בת 10 בביתה שבעיר. בנוסף נגזרה על רימוני שנת מאסר על תנאי והוא חויב לפצות את הילדה ב-100 אלף שקלים. לפי האישום, רימוני הגיע ב-6 ביוני 2020 לבניין שבו מתגוררת הילדה, ואז הבחין כי חלון הסלון של הדירה פתוח. הצעיר החליט לפרוץ אל הדירה במטרה לגנוב ממנה, הרים והסיר את רשת היתושים שהורכבה על החלון ונכנס דרכו אל הדירה.
תחילה, כך תואר, הוא ניגש אל המטבח, הוציא סכין מאחת המגירות ונטל אותה על מנת לפתוח ארונות נעולים - וחיפש אחר דברים שיוכל לגנוב. לאחר מכן הבחין בצרור מפתחות רכב, והחליט לגנוב אותו. לאחר שהבחין שברכב יש קודן, בחר להימנע מגניבתו ולחזור אל הדירה. אז, צוין בכתב האישום, רימוני הסתובב בדירה, נכנס לחדרים שונים ופנה לחדר השינה של הילדה. הוא הבחין בה ישנה, סגר אחריו את הדלת, והחל לגעת ברגליה של הילדה שהתעוררה. לאחר מכן הוא תקף אותה מינית. בינואר השנה הודה רימוני במיוחס לו.
פורסם לראשונה: 19:17, 05.10.21