גבר נספה הבוקר (שלישי) בשריפה בבית באשדוד. צוות של מגן דוד אדום שהוזעק לזירה ברחוב נתן הנביא בעיר קבע את מותו של האיש, לוחמי האש סייעו בחילוץ לכודים והשתלטו על הלהבות. נסיבות השריפה נחקרות.
1 צפייה בגלריה
שריפה בבית באשדוד
שריפה בבית באשדוד
הזירה באשדוד
(צילום: שאול גולן )
הדיווח על השריפה התקבל במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש בשעה 07:47. חובשים ופרמדיקים שהוזעקו לזירה דיווחו על גבר ללא סימני חיים עם כוויות בגופו.
החובשת אילנית גודאעי סיפרה: "כשהגענו למקום ראינו המולה רבה ועשן סמיך יותר מהבניין. חברנו לכוחות הכיבוי וראינו גבר ללא סימני חיים עם כוויות נרחבות בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות אבל לצערנו הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".
לוחמי האש של תחנת אשדוד הגיעו לזירה והבחינו בעשן רב שיוצא מכמה חלונות מהבית שמחולק לכמה יחידות. רשף אלקנה ביטון, דובר כבאות והצלה תחנה אזורית אשדוד, סיפר: "מפקד המשמרת הורה מיד על כניסת לוחמי האש לחילוץ הלכודים, והבחין באנשים במרפסת אחד החדרים. שלושה לכודים חולצו והועברו לטיפול במד"א. באחד מחדרי השינה נמצא אדם נוסף שהוצא החוצה ולאחר מכן נקבע מותו".
מפקד המשמרת, רב-רשף מוטי ביטון, אמר: "זה אירוע מורכב מאוד מאחר שמדובר בבית שמחולק ל-10 יחידות דיור. הייתה כאן פעולה מהירה של לוחמי האש להוצאת כלל הלכודים בתווך מורכב מאוד עם אנשים סיעודיים והוצאתם החוצה".