משפחתו של איתן לוי, שנחטף לרצועת עזה ב-7 באוקטובר ובדצמבר נודע שנרצח ביום חטיפתו, פרסמה הבוקר (שבת) סרטון קשה לצפייה של ההתעללות בגופתו. ynet מפרסם את הסרטון לבקשת המשפחה, אך מזהיר כי מדובר בתוכן קשה מאוד לצפייה.
אזהרה: סרטון קשה לצפייה

1 צפייה בגלריה
איתן לוי ז"ל
איתן לוי ז"ל
איתן לוי ז"ל
(באדיבות המשפחה)
"עם המון כאב ובעיקר חששות לחשוף את הטראומה שעברנו, החלטנו לשתף ולהוציא החוצה את סרטון החטיפה והלינץ' שביצעו באיתן", כתבה המשפחה. "זו ההוכחה שאין אף אזרח תמים בעזה. 43 שבועות שאנחנו חיים בסבל שאין לתאר. 115 חטופים שנותרו מאחור. זה הזמן להחזיר את כולם הביתה".
בסרטון, נראית תחילה גופתו של לוי בבגאז' פתוח ברכב נוסע. בהמשך, היא נראית מוטלת על הקרקע, בזמן שהמוני פורעים חובטים בה ומכים אותה. "מצאנו את הסרטון ב-3 בנובמבר, כשאבא עדיין היה מוגדר מנותק קשר", אמרו בנו שחר ובת הזוג של הבן, שיר. "זיהינו שזה הוא אבל לא הייתה ודאות גמורה, אז חיכינו לאישור של גורמי הצבא. בדצמבר אישרו לנו שזה אכן אבא, לאחר שהתכנסה ועדה שקבעה שהוא לא בחיים. לפי מה שסיפרו לנו, הסרטון צולם ברחבה של מסגד".
לדברי השניים, "החלטנו לפרסם את הסרטון אחרי המון חששות מההרגשה ומהתגובה שלנו אחרי שהוא יוצג ויפורסם. אבל, הבנו שאנחנו חייבים לעשות את זה, שצריך להעלות מודעות ל-115 החטופים שעדיין נמצאים בסיוט הזה. רצינו להראות מה המפלצות האלה עושות ומה עלול להיות בהמשך".
״זה לא מצב שאפשר לתאר אותו במילים", הוסיף שחר. "זה קורע את הבטן. אני מקווה לפחות שאבא לא סבל. באותה נשימה יש דאגה גדולה שהוא לא יחזור, שהוא יישאר חלל שמקום קבורתו לא נודע. זה הפחד הגדול. בין אם אבא יוחזר לקבורה, ובין אם לא, הרגשות הקשים שוטפים אותנו כל יום, אני לא יודע איך נתמודד עם זה". שיר אמרה כי "זה נשמע נורא, אבל יש איזו נחמה שלפחות הוא לא סובל בשבי".
איתן לוי, נהג מונית בן 53 מבת ים, אסף בבוקר 7 באוקטובר מכרה מראשון לציון והספיק להביא אותה לקיבוץ בארי שבעוטף עזה. בדרכו חזרה למרכז הארץ בכביש 232, בזמן שהוא מעדכן בטלפון את בנו שחר בירי הרקטות סביבו, הוא נתקל במחבלים שחדרו מהרצועה. בשיחת הטלפון שמע הבן את צעקות המחבלים ואת ההמולה. במשך כחודש וחצי איש לא ידע מה עלה בגורלו, עד שהתברר שנחטף לעזה. כמה שבועות לאחר מכן עודכנה משפחתו שהוא נרצח וגופתו מוחזקת על ידי חמאס.