מודים לכל מי שתמך בהם, מחייכים, אבל גם נחשפים לפרטי האסון הנורא. ליאם ונעם אור, בני דודים מרעים ומבארי ששוחררו משבי חמאס בשבוע האחרון שיתפו ברשתות החברתיות בתחושותיהם מאז החזרה לארץ.
סרטון הטיקטוק של נעם אור

עם שחרורו משבי חמאס, ליאם (18) קיבל בשורה קשה מאוד, חברו הטוב מקיבוץ רעים, עמית גבאי, נרצח ב-7.10 - והוא ניצל את הפלטפורמה כדי להיפרד ממנו: "גבאי, אחי. מגיל 0 אנחנו שכנים והחברים הכי טובים. ליווית אותי כל החיים, מבית התינוקות לגן, לבית הספר, לתיכון. תמיד היינו אחים, אין מילה אחרת. היית הפרטנר המושלם, לשאכטה הראשונה, לכל הטיולים בטבע ולפק"לים שהיינו עושים בלי סוף. אני זוכר איך יום אחד ב-18:00 הצעתי לך לטוס איתי למשחק של הפועל בברצלונה וב-1:00 כבר היינו בדרך לשדה התעופה.
3 צפייה בגלריה
ליאם אור בחזרתו אמש ארצה במפגש מרגש עם הוריו
ליאם אור בחזרתו אמש ארצה במפגש מרגש עם הוריו
ליאם אור עם חזרתו ארצה
3 צפייה בגלריה
עמית גבאי
עמית גבאי
עמית גבאי ז''ל
"אני בבית, ער כבר 48 שעות וחושב רק עלייך. אני יודע ששמרת עליי. חלמתי עליך המון והזיכרונות נתנו לי כוח להמשיך ולהאמין. אתה המלאך ששמר עליי ואני יודע שתמשיך לשמור עליי כל החיים. תודה לך עמית. אתה יחיד ומיוחד באמת. אתה קסום ומרגש ואני אוהב אותך. צר לי עלייך אחי, עמית, אהבתך חשובה מאהבת נשים. תמשיך לשמור עליי מלך הראפ של המזרח התיכון".
עדי גבאי, אמו של עמית ז"ל, הגיבה: "ליאם אהוב שלנו, כשחזרת הלב שלי התחיל לפעום בפעם הראשונה מאז אותה שבת. אוהבים אותך וכל כך שמחים על חזרתך. מחכה להיפגש ולחבק".
על מצבו האישי סיפר ליאם בקצרה באינסטגרם: "הכול בסדר, אני שמח מאוד. לא ידעתי מה לעשות, אז העליתי פשוט סטורי לאינסטגרם".
3 צפייה בגלריה
עלמה אור נעם אור
עלמה אור נעם אור
עלמה ונעם אור. אימם נרצחה, אביהם עדיין בשבי
נעם אור (16) נחטף יחד עם אחותו עלמה שחזרה גם כן מהשבי. אביהם דרור נותר ברצועת עזה, בעוד אימם יונת נרצחה במתקפת הטרור.
"רציתי לנצל את הפלטפורמה בשביל להגיד תודה", כתב בסרטון הטיקטוק שפרסם (בתחילת הכתבה). "תודה על כל ההודעות החמות ועל הדאגה, אני ממש לא ציפיתי לזה וזה לא מובן לי מאליו בכלל. כמו שאתם רואים אני בסדר, ואני כבר מתחיל לחזור קצת לחיים יותר נורמליים. נשאר עוד אחד שצריך לחזור מבני המשפחה, אבל עד אז נהיה חזקים ובסוף נעבור את הכול".