רופא שחלה בקורונה אושפז שלשום (יום א') ביחידה לטיפול נמרץ לב בבית החולים מאיר בכפר סבא. מטופלים אחרים במחלקה זעמו לאחר שגילו כי חולה קורונה אושפז לצידם. "למה הוא לא במחלקת קורונה? אנחנו מפחדים", אמרו החולים.
1 צפייה בגלריה
בית חולים מאיר
בית חולים מאיר
"ככה לא נלחמים בקורונה". בית חולים מאיר
(צילום: יאיר שגיא)
הרופא הגיע לבית החולים בעקבות התקף לב והועבר למחלקת הצנתורים. לאחר שעבר צנתור אושפז ביחידה לטיפול נמרץ לב, ובהמשך התברר כי הוא חולה קורונה.
מטופלים במחלקה אמרו כי האיש נשאר במחלקה זמן ממושך גם לאחר שהתברר כי הוא חולה קורונה. הם סיפרו כי זמן מה לאחר הגעתו למחלקה הבחינו בהתנהגות חריגה של אנשי הצוות. "ראינו שכל הצוות לחוץ ומהר מאוד הבנו שחולה מאומת לקורונה נמצא במחלקה. אנחנו מאוד לחוצים, איך ייתכן שחולה קורונה מאושפז במחלקה שלנו? הגענו עם התקף לב ורוצים שנצא עם קורונה?", אמרו מטופלים אחרים.
הם הוסיפו כי "אנחנו מרגישים כלואים ובסכנת הדבקה. הוא נמצא במחלקה שעות ולא העבירו אותו. למה מסכנים אותנו? בני משפחה שהגיעו לבקר אותנו לא יכולים להיכנס, כולנו בסגר בתוך המחלקה. הצוות בלחץ, אנשי צוות נכנסים לחדר שלו עם מיגון מלא. הוא בטח שהה בכמה מקומות והפיץ את הנגיף. ככה לא נלחמים בקורונה".
מבית החולים מאיר נמסר בתגובה: "גבר שהגיע עם כאבים בחזה וזוהה עם אירוע לבבי נזקק לצנתור וטופל במהירות כפי שנדרש רפואית. במהלך היום בוצעה בדיקת קורונה שגרתית וזו יצאה חיובית. בעקבות כך יועבר המטופל למחלקת הקורונה. חשוב לציין שלא היה עם תסמינים שחשודים לקורונה אך בשל ההקפדה על שגרת בדיקות בוצעה הבדיקה".