תוקף את חברתו לאור יום בטיילת בת ים
(צילום: דוברות המשטרה)

התביעה המשטרתית הגישה היום (חמישי) כתב אישום נגד תושב חולון בן 51, שתועד מכה את בת זוגו ודוחף אותה לעבר מכונית נוסעת בטיילת בת ים, לאור יום ולעיני העוברים והשבים. אישום הוגש גם נגד תושב חולון בן 43 בגין תקיפת בן זוגו במגהץ ואיומים כי יפיץ סרטונים שלו בעלי אופי מיני. צפו בתיעוד שבפתח הכתבה.
על פי כתב האישום, בעקבות ויכוח שפרץ בין בני הזוג בסמוך לטיילת בת ים בשבוע שעבר, החל החשוד לצעוק על בת זוגו ולגדף אותה. בהמשך הוא דחף אותה לעבר מכונית שנסעה באותה העת בכביש, וכתוצאה מכך נגרמה לאישה חבלה של ממש, שחייבה את פינויה לקבלת טיפול רפואי.
2 צפייה בגלריה
תושב חולון תוקף את בת זוגתו בעקבות וויכוח
תושב חולון תוקף את בת זוגתו בעקבות וויכוח
בני הזוג מתווכחים בסמוך לרכבם
(צילום: דוברות המשטרה)
2 צפייה בגלריה
תושב חולון תוקף את בת זוגתו בעקבות וויכוח
תושב חולון תוקף את בת זוגתו בעקבות וויכוח
הגבר דוחף את זוגתו לעבר מכונית נוסעת באמצע הכביש
(צילום: דוברות המשטרה)
שוטרי סיור של תחנת משטרת בת ים שהוזעקו לאירוע עצרו את החשוד שניסה להתנגד, ואף תקף את אחד השוטרים ברגלו. החשוד הובא לחקירה בתחנה, ומעצרו הוארך בבית המשפט. עם סיומה של חקירה מאומצת, הגישה היום יחידת התביעות במחוז תל אביב, כאמור, כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגד החשוד בגין תקיפה הגורמת חבלה, וכן בסעיף אישום של שימוש בכוח במטרה למנוע מעצר.
במקביל, יחידת התביעות של משטרת מחוז תל אביב הגישה השבוע כתב אישום נגד תושב חולון בן 43, החשוד שתקף את בן זוגו באמצעות מגהץ, וחבט בו עם תיק, לאחר שאיים עליו שיפגע בו כלכלית ואף יפיץ סרטונים בעלי אופי מיני שלו. הוא נחשד גם כי איים על הקורבן עם סכין קצבים, וניפץ את מכשיר הטלפון שלו.
החשוד נעצר והובא לחקירה בתחנת המשטרה, ובסיומה נכלא. בדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב הוא שוחרר בתנאים מגבילים, בהם מעצר בית. בסיומה של חקירה מואצת של חוקרי תחנת משטרת מסובים, יחידת התביעות של משטרת מחוז תל אביב הגישה נגדו כתב אישום בגין עבירות של תקיפה הגורמת חבלה של ממש בבן זוג, תקיפת סתם, איומים והיזק לרכוש במזיד. יחד עם כתב האישום הוגשה נגדו גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.