חיסולו של הנייה, רוצח היהודים – היה בשורה טובה לאנושות כולה ולא פחות חשוב: נראה שצה"ל, בלחץ הדרג המדיני והציבור - משנה את הפרדיגמה. חזרה לימי ישראל הבטוחה בעצמה. התקפה. עוצמה. הוצאת האויב משווי המשקל - והכרעה.
2 צפייה בגלריה
תיעוד מפיצוץ בחודיידה , תימן
תיעוד מפיצוץ בחודיידה , תימן
הבערת הנמלים אצל החות'ים בתימן הייתה הדוגמה
( צילום: AFP /ANSARULLAH MEDIA CENTER)
מקידוש הגישה שישראל לא תתקוף ותהיה תמיד בצד המכיל והמתגונן, כעת מבין צה"ל שהגנה בלבד מזמינה את ההתקפה הבאה. מהגנה עצמית תוך פרשנות מעוותת למילה האמצעית "הגנה" בשמו של צה"ל (צבא ההגנה לישראל) - לצבא ההתקפה לישראל. מתגובות מפוחדות - "מכילות", להתקפה הקטלנית של איראן, החות'ים וחיזבאללה על האינטרסים הלאומיים שלנו, איבוד הרתעה קולוסאלי שהביא את הרודן השיכור ארדואן, לאיים עלינו בפלישה - התנערות עוצמתית. אך התנערות זו צריכה לבוא יחד עם הרס קטלני של תשתיות אזרחיות אצל אויבינו. הקרסה של מדינות האויב. לא צבאיות - זה לא מזיז להן מספיק מהר. השמדה מסיבית של תשתיות אזרחיות תביא להקרסה של מדינות האויב - וזה מהר.
ישראל אינה יכולה לעמוד במלחמה ממושכת, לכן עלינו להכריע. המלחמה תיפסק רק כשלאויבינו תהיה הקרסה אזרחית. תוהו ובוהו. ההמונים ברחובות איראן וביירות יפילו אותם.
אויבינו צריכים להפסיק ליהנות מהמחשבה שאנחנו חייבים לעבוד מולם בכללי הריסון של הערכים הנעלים שהבאנו לעולם. כדי להגן על הטוב, צריך להתחפש לרע. טהרן. אנחנו באים
אויבינו צריכים להפסיק ליהנות מהמחשבה שאנחנו חייבים לעבוד מולם בכללי הריסון של הערכים הנעלים שהבאנו לעולם. כדי להגן על הטוב, צריך להתחפש לרע. להשתמש בו ללא מוסר כליות. טהרן, אנחנו באים.
שנים רבות, רבות מדי, עובר צה"ל מהפך תודעתי. בהשפעת רוחות הפרוגרס השמאלי הכלל עולמי, שאכלו בו בכל פינה - היה עסוק המטה הכללי בשנים האחרונות בללמד את קציניו, שאת האויב אין צורך להכריע. המטה הכללי, שאחזה בו התפיסה שיש לפלסטינים זכות בחלק מישראל, עסק בלרוקן מתוכן את הדרישה הבסיסית הנלמדת באקדמיות הצבאיות משחר ההיסטוריה - והיא הדרישה להשמדת האויב. כך בדיוק התפתחה השפה הפרוגרסיבית הצה"לית שדיברה על הצורך "להכיל את האויב", "הבלגה זה כוח" ושאר התפארויות שישבו על התפיסה הבסיסית השקרית בת 100 השנה – שיש לפלסטינים זכות כאן בארצנו ולכן אנחנו צריכים לרסן עצמנו במלחמה מולם.

הסוסים הדוהרים

כאן גם נולדה התופעה של ה"סוסים הדוהרים". עופר וינטר שכזה. תהיו וינטרים. כינוי לקציני צה"ל בריאים בנפשם, בלי רגשי נחיתות, שדורשים את הכלל הבסיסי בלימוד אומנות המלחמה: השמדת האויב.
2 צפייה בגלריה
תת אלוף עופר וינטר
תת אלוף עופר וינטר
תת אלוף עופר וינטר
(צילום: עידו ארז)
לפני שנמשיך, קצת רקע: צה"ל לא אשם. ישראל שרואה את עצמה כחלק מהתרבות המערבית, הקשיבה בפתיחות יתרה ואימצה לתוכה את ערכי הפרוגרס המערבי, שדיברו על הטוב המוחלט. בשילוב הכאה על חטא דמיוני, שאנו המערב אחראים לחוליי החברה המוסלמית שלא לקחה מעולם אחריות על עצמה. האירופים התעלמו לחלוטין מכך שהמהגרים המוסלמים ששטפו לתוך אירופה, הם בעצם חיילים במלחמת העולם השלישית שנכפתה על הציוויליזציה המערבית על-ידי שליחי האיסלאם שקוראים לג'יהאד מוחלט.
האירופים התעלמו לחלוטין מכך שהמהגרים המוסלמים ששטפו לתוך אירופה, הם בעצם חיילים במלחמת העולם השלישית שנכפתה על הציוויליזציה המערבית על-ידי שליחי האיסלאם שקוראים לג'יהאד מוחלט
האמת היא שמלחמת הדת הזו תפסה את אירופה כשאין לה כלל כלים תרבותיים להילחם ולעמוד על נפשה. הם שכנעו עצמם שהפעלת הכוח והניצחון המוחלט, על-ידי שימוש ביתרונות שלך כציוויליזציה מתקדמת, היא לא מוסרית כלפי המוסלמים המסכנים שדוכאו על-ידי המערב הקולוניאליסטי. מי שעסוק בלהבין את האויב, סופו שימצא אותו על הגדרות, מחריב ורוצח את היד שהושטה אליו לשלום. עיין ערך חמאס והרשות הפלסטינית בישראל, דאעש במרחבי המזרח ואותם המהגרים המוסלמים ששוטפים את מדינות אירופה, בהן בכל מקום שהם התמקמו, עקומת הפשע, אונס מקומיות ושימוש במענקים של הממשלה המקומית כתרומות לדאעש וארגונים איסלאמיסטיים העוסקים בטרור הם מעשים תדירים. הם כבר אומרים לתושבים המקומיים: "אם לא מתאים לכם, אתם מוזמנים לעזוב".

ניצחון מוחלט על הרע

שוב, ישראל שתרמה לעולם את ערכי הצדק הנישאים שהפכו להיות התשתית למוסר העולמי, מלמדת את העולם כי מוסר אנושי, בראש ובראשונה - הוא ניצחון מוחלט על הרע. כל אמירה אחרת היא אי-הבנה מוחלטת של הנשגבות של המחשבה האנושית כפי שקיבל ולמד העם היהודי בערבות מואב. כדי לשמר חברה מוסרית, אתה מחויב להשתמש ביתרונות הכלכליים והטכנולוגיים הנעלים שלך, שהשגת אותם תודות לכך, שהשקעת בפיתוח אנושי חיובי כדי לנצח את הרע. הרוע בעולם המיוצג היום על-ידי ציר הרשע, איראן וגרוריה, שכוונתו להשליט את האיסלאם על העולם - חייב להיות מוכרע.
אכן יש חדלי אישים בממשלת ישראל ובקואליציה, אך ניצחון על ציר הרשע הוא ניצחון של העם היהודי כולו וישראל כולה. בעת הקריטית הזו יש לחזקה ולא להחלישה. כולל עיתונאים שלא רואים כלום מלבד מיטוטה. או מכווינים, בלי שהאצבע רועדת על המקלדת, את האיראנים למטוס ראש הממשלה. או דווקא בגללה. בדיוק כמו אותם אלה שממשיכים לעמוד על דעתם, גם לאחר שיצאו ממנה.
שלא תתבלבלו. למרות מסך העשן כביכול כנגד ישראל - וכבר נחשף שרוב ההפגנות בכל העולם מומנו על-ידי כסף איראני – העולם מחכה לראות מה עושה ישראל. ראו את ברית ההגנה - ישראל, אירופה, ארה"ב ומדינות ערב - שעמדה כחומה בצורה במתקפה האיראנית האחרונה. ככל שנהיה ברורים שאנו ראש החץ במסע לניצחון על הרע האנושי - העולם מצטרף אלינו.
רמי סימנירמי סימני
אבל, ההכרעה צריכה להיות ברורה, מיטוט ראש הנחש - והוא איראן. הכרעת את איראן - וציר הרשע יתרסק. הבערת הנמלים אצל החות'ים בתימן הייתה הדוגמה. שוב ישראל הופכת להיות אור לגויים. אביגדור ליברמן דיבר בצדק רב כי הסיפור האיראני לא יוכרע, אלא בשימוש באמצעים האלימים ביותר שעומדים לרשות ישראל - כדי להגן על עצמה.
אם חלילה תתקוף איראן את ישראל - זה חייב להיות קיצם של האייתוללות. הכלכלה האיראנית המעורערת קשות, חומר בעירה למיליוני האזרחים שמוכנים למות ובלבד וייפטרו מהמשטר, צריכה לקרוס. וישראל מסוגלת לכך.
אור לגויים אמרו עלינו, אור ברור כשמש. אז כעת ניתן הרבה מהאור. הבערת תעשיית הנפט, פגיעה רשתית סייברית בכל המדינה ומתקפת הלם וזעזוע על סמלי השלטון, יביאו כנראה לנפילתה של איראן של האייתוללות - ותבהיר לציר הרשע העולמי שלא כדאי היה להם להיחשף לשמש.
פורסם לראשונה: 10:59, 03.08.24