דובר צה"ל התיר לפרסום הבוקר (יום רביעי) את שמו של רס"ל מירון משה גרש (21) מפתח תקווה, לוחם ביחידת יהל"ם מחיל ההנדסה הקרבית, שנפל אתמול בקרבות בצפון רצועת עזה. הוא יובא למנוחות היום ב-15:00 בבית העלמין סגולה בפתח תקווה בחלקה הצבאית.
מתחילת המלחמה נפלו 509 חיילים, 175 מהם מתחילת התמרון הקרקעי ברצועה. 2,265 נפצעו, מתוכם 360 במצב קשה.
1 צפייה בגלריה
רס"ל משה מירון גרש ז"ל
רס"ל משה מירון גרש ז"ל
רס"ל משה מירון גרש ז"ל
(צילום: דוברות כבאות והצלה)
ראש העיר פתח תקווה רמי גרינברג ספד לגרש: "בצער רב אנו מודיעים על נפילתו של הלוחם הגיבור רס"ל מירון משה גרש ז"ל. מירון לחם בקרבות ברצועת עזה, במסגרת שירותו ביחידת יהל"ם, היה בן 21 בנופלו. אנו אבלים וכואבים את האובדן הנוסף מבני עירנו ומטובי בנינו. משתתפים בצער המשפחה, נלווה ונתמוך בה בכל שיידרש".
רס"ל גרש היה מתנדב בתחנת כבאות והצלה בפתח תקווה. ובתחנה ספדו לו: "כואבים את נפילתו. הוא גדל בתחנה, שימש כצופה אש והמשיך כמתנדב בוגר עד לגיוסו. הוא היה מתנדב פעיל, מוכר ואהוב בתחנה. יהי זכרך ברוך גיבור ישראל".
חברתו פנינה ספדה: "הותר לפרסום וזהו? ככה? בלי שאף אחד יידע מי אתה באמת, איזה נער/גבר מדהים היית, דבק במטרה, לא עייף אף פעם. קיווית לחזור לתחנת הכיבוי אחרי הצבא. קרעת את עצמך חודשים על גבי חודשים באימונים כדי להתקבל ליחידה מובחרת, רצית לחיות חיים עם משמעות. תדע ש'הותר לפרסום' שהלב שלי איבד עוד חתיכה ממנו, חבר יקר".
חברו אסף פרץ ספד: "מלח הארץ ,צנוע ,חבר אמת, תישאר צעיר לנצח💔. נוח בשלום על משכבך מירון 🙏"