הזירה ברמת גן
(צילום: שחר גולדשטיין, רועי רובינשטיין)

בית משפט השלום בתל אביב האריך אחר הצהריים (יום ג') בשלושה ימים את מעצרו של תושב רמת גן (32) החשוד ברצח בת זוגו שנמצאה אמש ללא רוח חיים באמבטיה בדירתו. זאת חרף בקשת המשטרה לשבעה ימי מעצר. על פי נציג המשטרה בדיון, חוות דעת ראשונית של המכון לרפואה משפטית העלתה חשד למוות לא טבעי, והתגלו ממצאים שלא תומכים בשלב הזה בגרסת החשוד לגבי האופן שבו מצא אותה. הגופה תועבר ככל הנראה לנתיחה. בית המשפט אסר לפרסם כל פרט הנוגע לזהות החשוד.
2 צפייה בגלריה
הארכת מעצר לחשוד במעורבות במותה של בת זוגו
הארכת מעצר לחשוד במעורבות במותה של בת זוגו
החשוד ברצח בבית המשפט
(צילום: יריב כץ )
(צילום: שחר גולדשטיין, נויל האריס)

השופט אור ממון קבע: "מצאתי קיומו של חשד סביר שדי בו בשלב זה. יובהר שהחשד גבוה. העובדה שאין מדובר במוות טבעי לא במחלוקת. אין מחלוקת גם שהחשוד והמנוחה היו היחידים בזירת המקום. גרסת החשוד מקימה כמה קשיים בין הממצאים שנמצאו בזירה. בשלב הזה אין להם הסבר שמתיישב עם נסיבות האירוע. בעניין זה אני מפנה בעיקר לממצאים שמופיעים בדוח הסודי. אני מודע לכך שמדובר בזירה שנכנסו אליה גורמים נוספים אחרי האירוע, אבל הם שלעצמם לא יכולים היו לייצר את אותם ממצאים".
החשוד, גרוש ואב לילדה בת 4, אינו מוכר למשטרה ואין לו עבר פלילי. המנוחה (27) התגוררה בביתו בשבועות האחרונים ולדבריו היא בעלת עבר רפואי ונוטלת תרופות. סנגורו של החשוד טען שהוא זה שהזמין אותה להתגורר אצלו לאחר שאיבדה את קורת הגג שלה.
2 צפייה בגלריה
הזירה ברמת גן
הזירה ברמת גן
הבית שבו נמצאה גופת הצעירה ברמת גן
(צילום: זק"א תל אביב)
לטענת החשוד, הוא מצא אותה ללא רוח חיים והיה זה שהזמין את הפרמדיקים למקום. לדבריו הוא תודרך טלפונית על ידי מד"א, וכעת במשטרה פועלים להשיג את הקלטת השיחה. על פי גרסתו, אנשי מד"א היו אלו שמשכו אותה מהאמבטיה לסלון כדי לטפל בה במכות חשמל.
נציג המשטרה הציג בדיון סרטון מחקירתו של החשוד בזירה ואמר: "מד"א הנחו אותו להוציא אותה מהאמבטיה והוא אמר שהוא לא יכול. אמרו לו להזעיק עזרה אז הוא יצא וצעק, מה שגרם לשכנים להגיע ולסייע לו. לא איתרנו קרובים מדרגה ראשונה או חברים של המנוחה".
במשטרה הוסיפו כי בחקירתו טען החשוד שהמנוחה הייתה אמורה לעזוב את הדירה והוא הזמין לה לשם כך שני לילות במלון.