עמוד השער של עיתון די ולט הגרמני, שייצא לאור מחר הוקדש לשמותיהם של הנרצחים והחללים בטבח שביצע חמאס ביום שבת האחרון בעוטף עזה. "יותר מ-1,300 בני אדם נרצחו במתקפה האכזרית של חמאס בישראל", נכתב במרכז השער. שמותיהם של רבים מהקורבנות עדיין לא הותרו לפרסום.
העיתון נחשב פופולרי במיוחד בגרמניה, וידוע בין השאר בעמדותיו הפרו-ישראליות. הוא שייך לקבוצת "אקסל שפרינגר" שמחזיקה גם ביד2, שמחזיקה גם בעיתון ה"בילד" הנפוץ ביותר במדינה. המו"ל שלה, מתיאס דופפנר, ידוע בפעילותו למען קידום יחסי ישראל-גרמניה, ועיתונאים העובדים בקבוצה אף מחויבים לחתום על הצהרה שבה הם מביעים תמיכה בהגנה על זכויותיה של מדינת ישראל, ומתחייבים לפעול למען "פיוס העם היהודי".
באתר הקבוצה הקדישו כתבה מיוחדת לאופן הסיקור של המלחמה בישראל, שכותרתה היא "מבטיחים ש'לעולם לא עוד' היא לא רק סיסמה ריקה". הכתבה מציינת את סרטוני הזוועות ממעשי הטבח של חמאס, ומדגישה את אופן הסיקור האוהד לישראל.
מדובר ביוזמה של שגרירות ישראל בברליין, שסייעה לעיתון לתרגם את השמות. בנוסף, ציינו בשגרירות שער של מגזין "פוקוס הגרמני", שבו הובאה תמונת מגן דוד עם דמעה והכיתוב: "איך המתקפה על ישראל מאיימת על המערב כולו".
3 צפייה בגלריה
שער מגזין פוקוס
שער מגזין פוקוס
שער מגזין פוקוס
(צילום: מגזין פוקוס)
מחזיקי כרטיס אשראי ישראלי, שהשתמשו בכספומט של בנק שפרקאסה בברלין, נתקלו בהודעה מיוחדת של הבנק בעקבות מתקפת חמאס. על המסך בכספומט הופיעה ההודעה: "אנחנו מזועזעים מההתקפות הברוטליות על ישראל וליבנו יוצא אל האנשים שבישראל, אל הקורבנות, בני משפחותיהם וחבריהם".
3 צפייה בגלריה
הודעה על מסכי הכספומט בברלין
הודעה על מסכי הכספומט בברלין
ההודעה בכספומט בברלין